Isak Knutsen Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 Navn: Høydepunkter fra 2017Kategori: Medlemmenes egne videoer (friluftsliv)Dato lagt til: 2017-12-28Innsendt av: Isak Knutsen Tusen takk for et fantastisk år! Har på følelsen av at mange her i forumet sitter igjen med mange flotte turopplevelser etter dette året:) Jeg har opplevd mye spennende både i Norge og andre plasser i verden, og har laget en superkort video med høydepunkter. Følg godt med, for videoen har et høyt tempo! Høydepunkter fra 2017 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imp Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 Ja du har virkelig opplevd mye på kort tid! Så utrolig heldig du er 😊 Her var det mange fine øyeblikk med store kontraster, skulle gjerne sett mer av mange av øyeblikkene 😄👍 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isak Knutsen Skrevet 28. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2017 1 time siden, Imp skrev: Ja du har virkelig opplevd mye på kort tid! Så utrolig heldig du er 😊 Her var det mange fine øyeblikk med store kontraster, skulle gjerne sett mer av mange av øyeblikkene 😄👍 Gøy du så videoen! Det har blitt mye farting dette året ja, du kan se mer av noen av klippene i mine tidligere videoer på kanalen. De er dessverre litt dårligere klippet og redigert da jeg lærer nye ting innenfor redigeringen hele tiden:) Håper på mange turer i 2018 også! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.