Populært innlegg josteink Skrevet 18. desember 2017 Populært innlegg Skrevet 18. desember 2017 Sundag for ei veke siden bestilte eg eit par sko + litt meir hjå Hektapåtur. Måndag fekk eg melding om at pakken var sendt, tysdag henta eg pakken på posten, Torsdag sendte eg skoa i retur for å bytte i ein anna str. og fredag fekk eg melding om at skoa var bytta og sendt i posten same dagen. ALt dette på 5 dagar, djupt imponert over effektiviteten og service, all honnør til butikken, tommel opp! 15 Siter
Stig. Skrevet 18. desember 2017 Skrevet 18. desember 2017 Og selvfølgelig Posten/Bring for effektiv levering 👍😃 1 Siter
+tshansen Skrevet 19. desember 2017 Skrevet 19. desember 2017 Har selv veldig gode erfaringer med Hekta på tur Rask, god service, enkelt med retur og strålende kundebehandling. Håper de fortsetter i denne banen Siter
josteink Skrevet 19. desember 2017 Forfatter Skrevet 19. desember 2017 10 timer siden, Stig. skrev: Og selvfølgelig Posten/Bring for effektiv levering 👍😃 Ja, godt poeng, Posten skal ha ROS for at dei kan levera så raskt i desse tider, tommel opp! 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.