Kailin Skrevet 2. desember 2017 Skrevet 2. desember 2017 Heisann! Sikkert skikkelig teit spm, men fant nettopp ut at jeg har bestilt klatresko i herremodell til meg selv(dame) ... er det krise? Siter
Terka Skrevet 3. desember 2017 Skrevet 3. desember 2017 Passer de så passer de. 😊 Trur ikkje me herrer og damer er så kategorisk forskjellige. Mer viktig med høy/lav vrist, bred/smal fot osv. Har du kjøpt på nett, prøv skoen på foten hjemme, returner om den ikke passer eller kos deg med klatringa om den passer. 1 Siter
Kailin Skrevet 3. desember 2017 Forfatter Skrevet 3. desember 2017 Ah, alright! Takk for svar! Håper de passer ! Har five ten anasazi og er veldig fornøyd med de, men de er hakket for små da de trykker fælt på storetåa på ene foten som er 5 cm lenger enn den andre foten. Og så ønsket jeg meg en litt mer aggressiv sko enn anasazi så bestilte five ten hiangle da den var på salg i en halv str større. Så er veldig spent på om de vil passe. Siter
swoetmann Skrevet 3. desember 2017 Skrevet 3. desember 2017 Helt enig med Terka. Behøver ikke betyde noget. Typisk er eneste forskel at der findes en bred og en smal version. Nogle brands kalder dem herre / dame modeller og andre kalder dem smalle/ bredde. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.