north003 Skrevet 25. november 2017 Skrevet 25. november 2017 (endret) Hei. Jeg har ikke kjøpt turutstyr eller i dette tilfellet sovepose gjennom utenlandske nettselskaper. Vet dere hvor mye toll det beregnes ut fra et kjøp på rundt kr. 2.000,-? Mvh Erik Endret 25. november 2017 av north003 Siter
Thomas E Skrevet 25. november 2017 Skrevet 25. november 2017 Det er ikke noe toll på soveposer, men du må betale 25% moms og muligens et gebyr for fortollingen (kommer an på hvem som leverer). 1 Siter
Sovjetunionen Skrevet 25. november 2017 Skrevet 25. november 2017 Gå på toll.no sin tollkalkulator så regner den det ut for deg. 1 Siter
tubbs Skrevet 25. november 2017 Skrevet 25. november 2017 https://www.toll.no/no/verktoy/importkalkulator/ 1 Siter
+Espen Ørud Skrevet 25. november 2017 Skrevet 25. november 2017 Min erfaring er at det er billigst i Norge om man vet hva man skal ha i god tid og så har is i magen til det er tilbudshelg eller lignende. Det fordrer at man følger med i de nettbutikkene som fører soveposen du ønsker jevnlig dog, men det er som regel verdt innsatsen. 3 Siter
ViktorS Skrevet 25. november 2017 Skrevet 25. november 2017 Espen Ørud skrev (På 25.11.2017 den 15.56): Min erfaring er at det er billigst i Norge om man vet hva man skal ha i god tid og så har is i magen til det er tilbudshelg eller lignende. Det fordrer at man følger med i de nettbutikkene som fører soveposen du ønsker jevnlig dog, men det er som regel verdt innsatsen. Ekspander Prisjakt.no evnt appen deres er ofte til god hjelp også:) 2 Siter
north003 Skrevet 25. november 2017 Forfatter Skrevet 25. november 2017 Bergfreunde har gode Black Weekend tilbud nå. Tenkte å få i meg en lett pose til bruk ( sen) vår - (tidlig) høst og så et interessant tilbud der. Tusen takk for hjelpen alle sammen ) Siter
Thomas E Skrevet 25. november 2017 Skrevet 25. november 2017 Espen Ørud skrev (På 25.11.2017 den 15.56): Min erfaring er at det er billigst i Norge om man vet hva man skal ha i god tid og så har is i magen til det er tilbudshelg eller lignende. Det fordrer at man følger med i de nettbutikkene som fører soveposen du ønsker jevnlig dog, men det er som regel verdt innsatsen. Ekspander Det finnes tilbud i utlandet også Ellers er mitt inntrykk også at det er så og si like billig å kjøpe i Norge veldig ofte. Jeg handler veldig mye utenlands, men det er som oftest ting jeg ikke får tak i her i Norge. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.