TL Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Jeg er på utkikk etter et telt med de normale kravene. Men i tillegg vil jeg ha et romslig innertelt. Dvs. høyt under taket og stor gulvplass. Da ofrer jeg gjerne stort fortelt. Eide for mange år siden et Helsport Rondeslottet, som jeg var svært fornøyd med. Tips fra ekspertisen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørja Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Jeg er på utkikk etter et telt med de normale kravene. Men i tillegg vil jeg ha et romslig innertelt. Dvs. høyt under taket og stor gulvplass. Da ofrer jeg gjerne stort fortelt. Eide for mange år siden et Helsport Rondeslottet, som jeg var svært fornøyd med. Tips fra ekspertisen? Kan nok lønne seg å oppgi hvor mye penger du kan tenke deg å legge i teltkjøpet ditt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TL Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 Ja, maks 5000 kr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
televims Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 er litt dyrere men sjekk ut holmeslet sine: www.holmeslet.no akkurat fått mitt explorer.. kjempeknall!!!!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TL Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 Det var da voldsomt til takhøyde Liker ideen med matlaging innendørs, så dette må vurderes seriøst. Har du prøvd å sette opp teltet i vind? Trond Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.