tubbs Skrevet 9. juli 2018 Skrevet 9. juli 2018 Turlyst skrev (På 9.7.2018 den 11.14): Jeg hadde vært kjempeflau hvis jeg hadde dummet meg ut slik. Han gjorde det to ganger, og det virker ikke som om det plager han😊 Ekspander Mtp. at det er stor søkerskare til program alà Paradise Hotel så kommer ikke dette overaskende på meg at han ikke er flau! Er mange slike der ute 🤣 4 Siter
Gjest Turlyst Skrevet 9. juli 2018 Skrevet 9. juli 2018 tubbs skrev (På 9.7.2018 den 11.17): Mtp. at det er stor søkerskare til program alà Paradise Hotel så kommer ikke dette overaskende på meg at han ikke er flau! Er mange slike der ute 🤣 Ekspander Oops…I Did It Again, Britney Spears Siter
Thoreau Skrevet 9. juli 2018 Skrevet 9. juli 2018 Å dra tilbake til et område han ikke behersker og å ha dårlig fottøy er i hans verden å være ulykkesfugl. Utrolig. 1 Siter
Timmey78 Skrevet 9. juli 2018 Skrevet 9. juli 2018 Fann du øreproppene dine @Anders Eriksen ? 1 Siter
Terka Skrevet 9. juli 2018 Skrevet 9. juli 2018 Litt mer info her: https://www.dt.no/nyheter/drammen/ulykke/matte-hentes-ned-to-dager-pa-rad-knakk-foten-tredje-dagen/s/5-57-938342 Første gangen "falt han ned ei skrent etter at han mistet fotfeste. Han fikk tak i ei grein og fallet endte på ei lita fjellhylle. ". Andre gangen så er det følgende som skjer iflg han selv: "Jeg ringte og ga beskjed om at jeg ikke trengte hjelp likevel, så jeg ble litt overrasket da de kom, forteller Næss." Kanskje ikke historien slik media har fremstilt det til nå inneholder alle/korrekte fakta? Siter
tubbs Skrevet 9. juli 2018 Skrevet 9. juli 2018 Terka skrev (På 9.7.2018 den 13.16): Kanskje ikke historien slik media har fremstilt det til nå inneholder alle/korrekte fakta? Ekspander Nja, mtp at fyren er fra Drammen så er det nok fakta slik media fremstiller saken 🤣 2 Siter
Terka Skrevet 9. juli 2018 Skrevet 9. juli 2018 tubbs skrev (På 9.7.2018 den 13.19): Nja, mtp at fyren er fra Drammen så er det nok fakta slik media fremstiller saken 🤣 Ekspander Tror jeg må inn og sensurere profilinformasjonen min her inne på forumet snart. 😁 1 5 Siter
Thoreau Skrevet 9. juli 2018 Skrevet 9. juli 2018 Hvor tungnemme er media? Hvor vanskelig kan det være å skrive HVA som har skjedd? Jeg skylder på Erna Solberg og Siv Jensen. Det er de som har instruert redningsapparatet om å rykke ut uansett kostnad og grad av «slask» for at de selv ikke skal bli uthengt av media om en slask faller ned. Siter
tubbs Skrevet 9. juli 2018 Skrevet 9. juli 2018 Thoreau skrev (På 9.7.2018 den 15.22): Jeg skylder på Erna Solberg og Siv Jensen. Det er de som har instruert redningsapparatet om å rykke ut uansett kostnad og grad av «slask» for at de selv ikke skal bli uthengt av media om en slask faller ned. Ekspander Seriously ? 1 1 Siter
Gittiamo Skrevet 9. juli 2018 Skrevet 9. juli 2018 Og jeg som trodde Jens hadde skyld i alt galt. Det sies i hvert fall så på Facebook 😜 #skikkeligsakelig #agurknytt 2 Siter
Heriks Skrevet 9. juli 2018 Skrevet 9. juli 2018 Fra feriemodus i Stryn minner jeg om at vi ikke diskuterer politikk og religion på fjellforum 3 2 Siter
a_aa Skrevet 9. juli 2018 Skrevet 9. juli 2018 Jeg pleier å insistere på at nordmenn flest er ganske oppegående og evner å planlegge og ta vare på seg selv - men av og til merker jeg at jeg blir vaklende i troen, må innrømme det Trøsten får være at den saken blir regnet som såpass oppsiktsvekkende at den slås opp i en rekke riksmedia - så helt dagligdags er det heldigvis ikke med sånne hendelser. Bank i bordet 1 Siter
+Miamaria Skrevet 9. juli 2018 Skrevet 9. juli 2018 Skal ikke blande meg i resten, fornøyd med at det er konstatert at det var en søring. 6 Siter
Gjest Turlyst Skrevet 9. juli 2018 Skrevet 9. juli 2018 (endret) Miamaria skrev (På 9.7.2018 den 17.30): Skal ikke blande meg i resten, fornøyd med at det er konstatert at det var en søring. Ekspander For så vidt riktig, men upresist😊 Det var en drammenser Endret 9. juli 2018 av Turlyst Siter
Thoreau Skrevet 9. juli 2018 Skrevet 9. juli 2018 Miamaria skrev (På 9.7.2018 den 17.30): Skal ikke blande meg i resten, fornøyd med at det er konstatert at det var en søring. Ekspander Ok, la meg da opplyse om hvor Nansen, Amundsen og Monsen kommer fra. Yeah, thats right...... 1 1 Siter
Terka Skrevet 9. juli 2018 Skrevet 9. juli 2018 Miamaria skrev (På 9.7.2018 den 17.30): Skal ikke blande meg i resten, fornøyd med at det er konstatert at det var en søring. Ekspander Det er nok litt forskjell ja 😁 http://www.scooterforum.no/index.php?media/inn-i-stua-d.9863/ Siter
tubbs Skrevet 9. juli 2018 Skrevet 9. juli 2018 Miamaria skrev (På 9.7.2018 den 17.30): Skal ikke blande meg i resten, fornøyd med at det er konstatert at det var en søring. Ekspander Du får ta en tur hit @Miamaria så kan du få ett lynkurs i å gå deg bort i skikkelig kuppert skogsterreng 🤣 Siter
+tshansen Skrevet 13. juli 2018 Skrevet 13. juli 2018 a_aa skrev (På 9.7.2018 den 17.07): Jeg pleier å insistere på at nordmenn flest er ganske oppegående og evner å planlegge og ta vare på seg selv - men av og til merker jeg at jeg blir vaklende i troen, må innrømme det Trøsten får være at den saken blir regnet som såpass oppsiktsvekkende at den slås opp i en rekke riksmedia - så helt dagligdags er det heldigvis ikke med sånne hendelser. Bank i bordet Ekspander Vel, kikk innom et eller annet reality program eller paradise hotell, så er du ikke vaklende i troen lengre! Da får du bekreftet at det går feil vei i utviklingen. Å mange av disse skal jo hive seg på instragram bølgen, ta flotte bilder på områder de ikke har forutsetninger for å bevege seg i. 1 Siter
TarjeiSkrede Skrevet 13. juli 2018 Skrevet 13. juli 2018 Og så har du.... https://www.vice.com/en_uk/article/zm33a4/men-rescued-from-mountain-after-getting-too-high-to-walk 3 Siter
+tshansen Skrevet 13. juli 2018 Skrevet 13. juli 2018 Litt i samme gaten.... https://www.bt.no/nyheter/lokalt/i/9md29E/Da-Alf-zoomet-inn-pa-bildet-han-hadde-tatt-i-Geiranger_-fikk-han-sjokk Var store mengder av våghalser som skulle utpå når jeg var her sist også Det var flere som stod ganske forskrekket å så på hvilke krumspring som ble gjort utpå kanten her. Både voksene og barn. Hvor tett er man egentlig? Å skal man bare begynne å dele ut darwin awards? 1 Siter
a_aa Skrevet 13. juli 2018 Skrevet 13. juli 2018 tshansen skrev (På 13.7.2018 den 8.22): Vel, kikk innom et eller annet reality program eller paradise hotell, så er du ikke vaklende i troen lengre! Da får du bekreftet at det går feil vei i utviklingen. Ekspander Tja. Den optimistiske tolkningen kan jo være at de som rekrutteres til sånne program (som for 20 år siden ikke fantes, nederlandske "Big Brother" åpnet slusene) slett ikke representerer "nordmenn flest", A4-personen, naboen, kompisen, kollegaen? Jeg vet ikke (jeg har bare de tre NRK-kanalene, og ser ikke veldig mye på dem heller) - men skulle jeg laget TV som fenget seerne med drama, måping, hoderisting og irritasjon - ja, da måtte jeg jo finne noe som ikke var helt vanlig, ikke helt som "nordmenn flest"? Ikke la skjevt populasjonsutvalg lure deg til å trekke vidtrekkende slutninger Gå 50-60 år tilbake i tid. Se på hva ukunnskap, dårlig/manglende utstyr og enkeltes overmot da medførte - og spør deg selv: Har ting blitt bedre, går verden fremover? Stort sett gjør jo verden det Og i vår lille krok av den går det mer fremover enn de fleste andre steder, tror optimistiske meg Siter
Prebb Skrevet 13. juli 2018 Skrevet 13. juli 2018 tshansen skrev (På 13.7.2018 den 16.46): Litt i samme gaten.... https://www.bt.no/nyheter/lokalt/i/9md29E/Da-Alf-zoomet-inn-pa-bildet-han-hadde-tatt-i-Geiranger_-fikk-han-sjokk Var store mengder av våghalser som skulle utpå når jeg var her sist også Det var flere som stod ganske forskrekket å så på hvilke krumspring som ble gjort utpå kanten her. Både voksene og barn. Hvor tett er man egentlig? Å skal man bare begynne å dele ut darwin awards? Ekspander Pussig at dette slås opp i media som en sak, mens 99% av arkivfoto av Preikestolen inneholder folk som sitter nær eller på kanten, eller står på Kjeragbolten. Siter
+tshansen Skrevet 13. juli 2018 Skrevet 13. juli 2018 Prebb skrev (På 13.7.2018 den 19.23): Pussig at dette slås opp i media som en sak, mens 99% av arkivfoto av Preikestolen inneholder folk som sitter nær eller på kanten, eller står på Kjeragbolten. Ekspander Slik jeg har forstått det og sett... er det ganske skrått og sleipt der de står. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.