+tshansen Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Ja det er litt hektisk på jobb i kveld, men ser at det er nesten umulig å få til noe god eller «riktig» måling uten å ha med teltet! Så jeg har satt prosjektet litt på vent! Men skal prøve å få så riktige settinger som mulig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mareng Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 1 minutt siden, tshansen skrev: Ja det er litt hektisk på jobb i kveld, men ser at det er nesten umulig å få til noe god eller «riktig» måling uten å ha med teltet! Så jeg har satt prosjektet litt på vent! Men skal prøve å få så riktige settinger som mulig Tror du kjerringen merker noe om du ligger i teltet i stuen og fyrer primus når hun kommer hjem? Jeg tenker, det er sånn som man må regne med nå til dags... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+Boggabogg Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 5 minutter siden, Mareng skrev: Tror du kjerringen merker noe om du ligger i teltet i stuen og fyrer primus når hun kommer hjem? Jeg tenker, det er sånn som man må regne med nå til dags... For ei stund sida dreiv gubben og eksperimenterte med primus på kjøkkenet (av typen med og uten filter og/eller stillebrenner). Jeg tenkte jeg skulle være raus og la ham holde på. Det var før jeg kom opp i stua i 2. etasje og kom på at det var parafin han fyrte med. Det luktet Nato-øvelse i fleire timer. Etter det må man gjerne leke med telt inne, men jeg setter foten ned for fyring. 1 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humle Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Her er FFI sin rapport om dette med co2 og varmevekslerkjelerhttps://www.ffi.no/no/Rapporter/2012-00404.pdf 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+tshansen Skrevet 18. november 2017 Del Skrevet 18. november 2017 9 timer siden, Humle skrev: Her er FFI sin rapport om dette med co2 og varmevekslerkjelerhttps://www.ffi.no/no/Rapporter/2012-00404.pdf Dette var urovekkende høye takk ja! Det er jo faktisk rart at de ikke blir solgt med en kraftig advarsel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.