Gå til innhold
  • Bli medlem

Tja, det er ikke lett...


Håvard

Anbefalte innlegg

...å få tid til både fotball VM og tinderangling :)

Foreløpig har vel kun ett par frispark og like mange gule?? kort gått fra meg i dette mesterskapet!

Det er pause i Arg-Ned, så må være kjapp. Jeg har tatt mål av meg å passere årets 2k nr 50 før mesterskapet er ferdig. Le Tour starter jo før mesterskapet er ferdig, så skal det bli noe av 2006, må ett par dager til brukes i tindeheimen iløpet av mesterskapet.

Så, er det flere som sliter med prioriteringer for tiden????

La oss nå uansett håpe at Kaka og hans landsmenn våkner snart da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forstår hva du mener. Jeg har kjøpt hytte med stort oppussingbehov. Ikke lett å kombinere med fotball og Tinderangling. Det blir få toppturer i sommer. Har satt av en uke i august til fjellturer. Og da er Tour de France ferdig. Gleder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt mål av meg å passere årets 2k nr 50 før mesterskapet er ferdig...

...så skal det bli noe av 2006, må ett par dager til brukes i tindeheimen iløpet av mesterskapet.

Mener du at med 50 2k i år allerede, så har det liksom ikke blitt noe i 2006?! :)

Da må jeg si du har heftige ambisjoner! Sjøl er jeg lykkelig om jeg rekker 20-30... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotball-EM får passere uten meg som tilskuer. Har ikke fått med meg et eneste resultat heldigvis og det spiller heller ingen stor rolle hvem som vinner! Who cares...

I stedet har jeg hatt 5 dager i lokale villmarksområder, og i morgen blir det da 4 dager i Trollheimen. Myyyyyye bedre å komme seg ut, selv i elendig vær, selv om det ikke akkurat blir tinderangling :D Bedre enn fotball mente jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare benytte anledningen til å si meg enig med hele 3 andre her om det som er på TV. :D

Men de ganger det er møkkavær, og heller ikke noe å se på TV (og ihvertfall ikke noe å se nå om dagen), gjelder det å jobbe så mye som mulig for så å ta ut fritid senere i sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe Erik, Kjiver, Snilen, Alek: Tror jammen dere har gått glipp av mye morro ikveld :D

Neida eaa, ant 2k'er er greit nok. Men ant turer har ikke vært all verden. Iblant feier man over en drøss av topper på en tur, andre ganger, eks Gråhø, blir det kun èn iløpet av en hel dag. Til syvende og sist er det jo turene som teller. Ant 2K'er kommer uansett etterhvert som et resultat/bonus :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til syvende og sist er det jo turene som teller. Ant 2K'er kommer uansett etterhvert som et resultat/bonus :D

Hmm. Til syvende og sist er det at Brasil vinner, som teller. Turer er bonus.

Godt at gruppespillet er ferdig for Brasils del. Etter 118 trekk på midtbanen, spiller de tilbake til keeper. Jeg hadde rukket Ulriken mellom første og siste trekk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe Erik, Kjiver, Snilen, Alek: Tror jammen dere har gått glipp av mye morro ikveld :P

Ja det er mange gode programmer som går ut på grunn av den bedritne fotballen som snart fullstendig dominerer alt som er. At folk gidder å sitte i timevis for å glo på at to jallaland spiller mot hverandre :( . Heldigvis har jeg mere å finne på enn å bare se på tv :D .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter 14 dg med massssssiv TV-titting og litt for mye fotballdrikke :roll: til, venter nå 1 uke blant tindene igjen. Måtte det bli godt vær og masse drittkamper resten av 1/8 og 1/4 finalene og at Brasil seff går videre.........

Lykke til med Bra-Gha ikveld g-arnt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så skulle det vise seg at kombinasjonen fotball VM og tinderangling ikke var no problem :?:

Både på Turtagrø og Krossbu visste de selvfølgelig kampene! Var bare å starte tidlig nok på morran, så rakk man både 1700 og 2100 kampene.

Trist med Bra men..... :|

Forøvrig tidlig sommer og fine forhold i Hurrungane nå, til de som evt har tenkt seg dit.

Kanskje ei uke for tidlig enda i de høyeste omr >2300moh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist med Bra men..... :|

Tja, så lenge ikke Norge er med er det et fett for meg. Frankrike var nå klart bedre i kvart'n, og vant fortjent. Koste meg når Zidane lekte med Brasilianerne. Hadde det vært motsatt hadde jeg sikkert kost meg da også. Måtte det beste laget vinne til slutt :?:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.