Populært innlegg Kjell Iver Skrevet 14. november 2017 Populært innlegg Del Skrevet 14. november 2017 Noen som kjenner seg igjen? 3 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dingsen Skrevet 14. november 2017 Del Skrevet 14. november 2017 Stakkars! Det så ikke godt ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
whistler Skrevet 14. november 2017 Del Skrevet 14. november 2017 Her er broren ute på tur: 1 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tubbs Skrevet 14. november 2017 Del Skrevet 14. november 2017 2 veninner 1 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turlyst Skrevet 14. november 2017 Del Skrevet 14. november 2017 1 minutt siden, tubbs skrev: 2 veninner Fy-flate.......gjørmebad Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+rayun Skrevet 14. november 2017 Del Skrevet 14. november 2017 Om det ikke akkurat står navnet mitt på disse klippene, er det noe jeg absolutt kan kjenne meg igjen i. 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mareng Skrevet 14. november 2017 Del Skrevet 14. november 2017 2 timer siden, whistler skrev: Her er broren ute på tur: Jeg føler meg ond som ler, for dette må ha gått ille... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+tshansen Skrevet 14. november 2017 Del Skrevet 14. november 2017 Jeg klarer ikke la være å flire av slikt, selv om jeg har klart det mest utrolige ting selv 😂 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
whistler Skrevet 14. november 2017 Del Skrevet 14. november 2017 1 time siden, Mareng skrev: Jeg føler meg ond som ler, for dette må ha gått ille... Ditto, men klarer ikke la være. Usikker på om det er ekte, men om det er det kan det umulig ha gått særlig bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tor-Erik-L-77 Skrevet 14. november 2017 Del Skrevet 14. november 2017 Bruk en digital sherpa på neste tur! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
REJOHN Skrevet 14. november 2017 Del Skrevet 14. november 2017 Jeg kjenner til to tilfeller der det noen har strøket med nettopp slik som vist øverst. Begge klarte ikke å komme over elva som nok gikk mye striere enn den på filmen. Den ene omtrent som vist, fall og hode i en sten, og det var det... 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tronn Skrevet 14. november 2017 Del Skrevet 14. november 2017 Unektelig et morsomt skue om det går bra. Slår et slag for vandrestaver. Det ville hindret de fleste slike tilfeller. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turlyst Skrevet 14. november 2017 Del Skrevet 14. november 2017 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjell Iver Skrevet 14. november 2017 Forfatter Del Skrevet 14. november 2017 Likte poenget ditt mhp bruk av stav @tronn 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tronn Skrevet 14. november 2017 Del Skrevet 14. november 2017 Tja, staver(i entall eller flertall) vil dessverre ikke hjelpe en med manglende vurderingsevne. 😵 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tronn Skrevet 14. november 2017 Del Skrevet 14. november 2017 Den greia med staven minner meg om en tur i Tafjordfjella for noen år siden. Da kom vi til Pyttbua hvor en som bodde på hytta hadde møtt på en kar dagen før helt blodig forslått. Han gikk med slik lang stokk, og hadde ved flere anledninger på vei ned mot pyttbua få stokken i ansiktet når han skulle hoppe ned fra en stein eller fjellhylle. Han var litt fortvila kan man si. Moralen er at man ikke skal benytte begge hender på stokken, evt bare bruke vanlige vandrestaver til 300kr fra XXL(for de av dere som vil dra fram kofferten her kan bare legge den tilbake :P). 2 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+zimwalker Skrevet 14. november 2017 Del Skrevet 14. november 2017 12 timer siden, Kjell Iver skrev: Noen som kjenner seg igjen? Joda. En viktig lærdom har vært: Det er veldig dumt med bukse sig når man skal hoppe over en bekk eller fra sten til sten i ei elv. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+Grimner Skrevet 25. november 2017 Del Skrevet 25. november 2017 Foten i akkurat feil vinkel på glatt stein... au, au, og trippel-au. Da er det bedre å bli våt på føttene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.