Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

• 5 måneder senere...
Annonse
Skrevet

Hei

jeg har fjernet alle kartene som fulgte med min Garmin 5X, la inn dette kartet i fra Frikart.no (Topo Sommer)
da slipper jeg overleggskart.

Topo Sommer

Dette er et topografisk turkart med høydekurver, alle typer veier, stier, bekker, DNT-hytter, hoteller, restauranter, osv. Det har også områdemarkering som forteller deg hvor det er skog, dyrket mark, bebyggelse, industri, osv. 

Kartet egner seg til turbruk i skog og mark, og på fjellet.

Skrevet
1 time siden, eriblist skrev:

Hei

jeg har fjernet alle kartene som fulgte med min Garmin 5X, la inn dette kartet i fra Frikart.no (Topo Sommer)
da slipper jeg overleggskart.

Topo Sommer

Dette er et topografisk turkart med høydekurver, alle typer veier, stier, bekker, DNT-hytter, hoteller, restauranter, osv. Det har også områdemarkering som forteller deg hvor det er skog, dyrket mark, bebyggelse, industri, osv. 

Kartet egner seg til turbruk i skog og mark, og på fjellet.

Ja funker dette tilfredsstillende syns du? Jeg lastet ned topo summer å kjørte det en runde i BaseCamp og sammenlignet med kartet som er i fenix5x å jeg fant ikke store forskjellene (stier osv)

Skrevet

Ja det kartet syns jeg funker meget bra.
Jo mindere kart man må ha inne på klokka jo fortere laster den inn kartdata ved omstart, syns Zoom funker raskere også når man har mindre kartdata liggende inne.

• Takk 1

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.