+tshansen Skrevet 11. november 2017 Skrevet 11. november 2017 Noen av dere som har erfaring med overleggskartet fra Frikart.no og hvordan det fungerer å legge dette i bruk sammen med kartet som følger med i GPS'en? Jeg finner kartet greit nok, men savner en del stier Siter
eriblist Skrevet 15. april 2018 Skrevet 15. april 2018 Hei jeg har fjernet alle kartene som fulgte med min Garmin 5X, la inn dette kartet i fra Frikart.no (Topo Sommer) da slipper jeg overleggskart. Topo Sommer Dette er et topografisk turkart med høydekurver, alle typer veier, stier, bekker, DNT-hytter, hoteller, restauranter, osv. Det har også områdemarkering som forteller deg hvor det er skog, dyrket mark, bebyggelse, industri, osv. Kartet egner seg til turbruk i skog og mark, og på fjellet. Siter
+tshansen Skrevet 15. april 2018 Forfatter Skrevet 15. april 2018 eriblist skrev (På 15.4.2018 den 9.27): Hei jeg har fjernet alle kartene som fulgte med min Garmin 5X, la inn dette kartet i fra Frikart.no (Topo Sommer) da slipper jeg overleggskart. Topo Sommer Dette er et topografisk turkart med høydekurver, alle typer veier, stier, bekker, DNT-hytter, hoteller, restauranter, osv. Det har også områdemarkering som forteller deg hvor det er skog, dyrket mark, bebyggelse, industri, osv. Kartet egner seg til turbruk i skog og mark, og på fjellet. Ekspander Ja funker dette tilfredsstillende syns du? Jeg lastet ned topo summer å kjørte det en runde i BaseCamp og sammenlignet med kartet som er i fenix5x å jeg fant ikke store forskjellene (stier osv) Siter
eriblist Skrevet 15. april 2018 Skrevet 15. april 2018 Ja det kartet syns jeg funker meget bra. Jo mindere kart man må ha inne på klokka jo fortere laster den inn kartdata ved omstart, syns Zoom funker raskere også når man har mindre kartdata liggende inne. 1 Siter
+tshansen Skrevet 15. april 2018 Forfatter Skrevet 15. april 2018 Skal prøve dette selv! Takk for tips 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.