Turklar Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Nå er det snart sommerferie og ingenting er som en ferie i fjellet! Men hvor drar man med en liten gutt på snart to år? Vi ser for oss å ta med oss teltet. Kanskje finne et vann hvor vi kan sette opp camp og gå dagsturer derfra. Er det noen som har turforslag? Siter
jarle Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 veigdalen har vakker natur, korte dagsmarsjer mellom hyttene, stier i mange retninger, og utsikt til hardangerviddas konge; hårteigen! adkomst fra hjølmo ovenfor øvre eidfjord, eller liseth (gå ruta liseth - hedlo), like ved vøringsfossen... flust av teltplasser burde det være, og elva har noen aldeles vakre kulper og svaberg formet av enormer "skiferflak", her fins gamle setergrender, og både blåbær og multer, om slikt skulle være av modent... også endel fine fiskevann som eg i farten ikkje husker navnet på... vi fikk noen fine der høsten for snart to år siden og nevnte eg fjellelgen? Siter
GrendelRaptor8 Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Hvor i Norge holder du til, eller hvor har du tenkt å dra? Kjenner til flere flott plasser sørpå. Siter
televims Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 det er også mange fine turer i rondane, korte dagsmarser/evt sykkelturer inn til både bjørnhollia og rondvassbu. masse fin natur og kjempe dagsturer fra begge steder. send pm hvis du vil ha mere info. har 12 sesonger bak meg i rondane. mvh simen Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.