Thess89 Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 Er det noen som har erfaringer med skallklær fra Houdini? Jeg er på jakt etter en god skalljakke, med litt lengde. Kravene er at den er vann/vindtett, at den ikke er for tung - og dersom den er "miljøvennlig" er det ett stort pluss! Har derfor sett på jakke fra Houdini (Klattermusen også, men de er litt tyngre og stive i stoffet når det blir kaldt). Jakken skal brukes i polare strøk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lompa Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 For bruk i polare strøk kan man også vurdere bomull eller mikrofiber, siden pusteegenskapene forsvinner i streng kulde. Jeg er selv i tenkeboksen på skalljakke for tiden, og er ute etter en uten fluorstoffer i membranen. Fjellrevens Keb ecoshell er også ei fin jakke i den klassen! Har ikke annen erfaring fra Houdini enn å kjenne på stoffet i butikken, og jeg må si at de virker tillitvekkende. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.