+Memento mori Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 (endret) I nrk sin tv-serie om Vikingane, har de flettet inn litt om bålfyring. Sesong 2, episode 3 fra starten. Noe av det artigste serien jeg har sett på lenge, med episode om navigering etter sola og en del friluftsrelatert. Skjermbilde fra NRK. Serien anbefales, litt monty pyton humor. Endret 6. november 2017 av Memento mori La inn link -rett til innslaget 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miamaria Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 Den der bør komme med en advarsel. Jeg hadde besøk i helgen som så dette for første gang, han lo så han holdt på å kveles. Jeg var til tider bekymret for om han kom til å stå det over. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+Memento mori Skrevet 6. november 2017 Forfatter Del Skrevet 6. november 2017 Navigering - «gå etter sola for den er alltid i syd» påstand. Lurte litt på hvordan dette ville vært i praksis. Er sikkert teoretisk mulig å regne ut, men jeg brukte fyrstikker og la de ut slik som sola ☀️ er her om sommeren på ca 60’ grad. La de så etterhverandre, med start kl 0700, og går hele dagen. På kveldinga 🔥 havner leirbålet ca 5,5 timesmarsjer vest for der jeg startet. Timespause midt på dagen ville gjort at jeg hadde vært 4,5 timesmarsjer unna😂 1 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+zimwalker Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 7 timer siden, Memento mori skrev: I nrk sin tv-serie om Vikingane, har de flettet inn litt om bålfyring. Sesong 2, episode 3 fra starten. Noe av det artigste serien jeg har sett på lenge, med episode om navigering etter sola og en del friluftsrelatert. Skjermbilde fra NRK. Serien anbefales, litt monty pyton humor. Trodde jeg hadde fått feil på nettleseren min. Drev å trykte på play her .... 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjell Iver Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 1 time siden, zimwalker skrev: Trodde jeg hadde fått feil på nettleseren min. Drev å trykte på play her .... Too bad vi ikke kan embedde NRK her Herlig serie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.