Gjest Turlyst Skrevet 1. november 2017 Skrevet 1. november 2017 Ønsker mer ny middels tykk dunjakke. Kikket på denne, men L eller M i størrelse? Jeg er 181,32 cm og 74 kg. Litt bredere over skuldrene og lange armer. https://www.fjellsport.no/produkter/herreklaer/jakker/dunjakker/vinterdun/mountain-equipment-vega-jacket-cosmos.html Siter
Phoney Skrevet 1. november 2017 Skrevet 1. november 2017 ... 30% på (endel) ME produkter hos Hekta på tur, bla Vega til 3149,- Siter
Gjest Turlyst Skrevet 1. november 2017 Skrevet 1. november 2017 2 minutter siden, Phoney skrev: ... 30% på (endel) ME produkter hos Hekta på tur, bla Vega til 3149,- Takker. Det er ulempen med å ha tatt bort haka for nyhetsmailer, som jeg har gjort Siter
Phoney Skrevet 1. november 2017 Skrevet 1. november 2017 Bare å kjøre inn mailene i en egen mappe slik at du ikke ser dem før du aktivt går inn for det Teller litt på knappene selv på en K7, men usikker på størrelsene Siter
Gjest Turlyst Skrevet 1. november 2017 Skrevet 1. november 2017 2 minutter siden, Phoney skrev: Bare å kjøre inn mailene i en egen mappe slik at du ikke ser dem før du aktivt går inn for det Teller litt på knappene selv på en K7, men usikker på størrelsene Ser meget god og varm ut den. Grei pris også med 30% Siter
Phoney Skrevet 1. november 2017 Skrevet 1. november 2017 varm og god, selv om jeg gjerne skulle hatt to brystlommer slik som på Expedition Jacket - men rød jakke er ikke aktuelt Siter
tklami Skrevet 1. november 2017 Skrevet 1. november 2017 Jeg har Vega jakka selv, syns det er ei veldig god jakke. Jeg er 183 og veier ca 87 kg. Har jakka i størrelse L. Siter
Gjest Turlyst Skrevet 1. november 2017 Skrevet 1. november 2017 18 minutter siden, tklami skrev: Jeg har Vega jakka selv, syns det er ei veldig god jakke. Jeg er 183 og veier ca 87 kg. Har jakka i størrelse L. 13 kg tyngre enn tynne meg, så M dersom den passer på lengden og armlengde. Kjører ned til HP, så kan begge prøves. Det er jo 30%. Siter
tklami Skrevet 1. november 2017 Skrevet 1. november 2017 3 minutes ago, JanRH said: 13 kg tyngre enn tynne meg, så M dersom den passer på lengden og armlengde. Kjører ned til HP, så kan begge prøves. Det er jo 30%. Vekta mi forandrer seg litt igjennom året, så når den er lav så er jeg nede i en 83-84kg, ville da heller ikke vurdert M, så kan være greit å teste ja. Er jo greit og ha plass til litt tøy under jakka. Men kan jo være at M kan bli riktig for deg, men lurer på om den kanskje kan bli litt kort i M. Det vet vi ikke før du får testa 😉 1 Siter
Gjest Turlyst Skrevet 1. november 2017 Skrevet 1. november 2017 (endret) 16 minutter siden, tklami skrev: Vekta mi forandrer seg litt igjennom året, så når den er lav så er jeg nede i en 83-84kg, ville da heller ikke vurdert M, så kan være greit å teste ja. Er jo greit og ha plass til litt tøy under jakka. Men kan jo være at M kan bli riktig for deg, men lurer på om den kanskje kan bli litt kort i M. Det vet vi ikke før du får testa 😉 Har en Nørrøna Lyngen (utgått) i L. Den passer bra og er tykk og god. Har Lyngen Lightweight i M, som sitter tett med kun skjorte og tynn genser under (fin på fjellturer i den varmere årstiden). Passform på jakka avgjør om det blir M eller L Har lest her på FF at Norrøna har blitt dårligere på klær, så de er utelukket. Endret 1. november 2017 av Turlyst Siter
AK74 Skrevet 2. november 2017 Skrevet 2. november 2017 Lurer på om ME Sigma er damemodellen av denne? Kanskje noen som vet. Va grei pris på den på Sportsnett, og siden min gamle RAB har tatt kvelden etter mange år frister denne veldig. Har hatt den på ønskelista lenge. Siter
tklami Skrevet 2. november 2017 Skrevet 2. november 2017 Sigma er damemodellen ja, dama har den jakka. Hun er veldig fornøyd, og hun er en frysepinn 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.