Gjest Fjellfinn Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Hvis noen i det hele tatt lurer på om det er blitt grønt og blomster i fjellet --- se her: http://www.krovoll.net/Norstfjellet/ En nett ekskursjon på 12 timer, 16 km og to damer som var de eneste som møtte denne søndagsmorgen kl 09 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eaa Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Imponert! Hadde jeg kunnet alt du kan om flora, tror jeg fjelletappene hadde fått skral framdrift, gitt! Lærerikt og informativt til tusen dette! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ods Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Dette erstatter jo nesten "Fjellfloraen i farger". Kjempebra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørja Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Må bare innrømme at jeg kan lite om botanikk, hadde bare stimet forbi og gått glipp av mangt. Veldig flotte bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Langbein Rise Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Bra at flere har øynene åpne for de vakre fjellblomstene. Blomsterfotografering var det som dro meg opp på fjellet i utgangspunktet, men etter å ha gått "alle" daler og sett "alle" blomster det har jeg gått mer og mer opp på toppene. De fleste fjellblomster er ikke lette å se når man traver forbi, men med litt trening for hva man skal se etter er det fullt mulig å holde bra tempo på turene allikevel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Det kunne kanskje være en ide for fjellforum å opprette en ny hodedkategori : "Flora og Fauna". Du skal se det blir flere damer som bidrar her også da.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.