Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det er flere strenger om denne turen. Har planer om å prøve den alene i begynnelsen av juli. Anser meg selv som fjellvant. Hvor lang tid bør jeg regne ?

Egnede teltplasser ? (ikke om å gjøre å være så rask som mulig) Har forstått at det er et litt utsatt punkt på ruten.

Annonse
Skrevet

Jeg ville brukt første dagen kun til å gå inn Memurudalen. Hvis du overnatter i øvre deler av Memurudalen bør du nok neste morgen regne med en drøy dag over alle toppene. Har du telt bør du sette det opp før du beveger deg inn i morenelandskapet som begynner ca der stien fra memurubu svinger seg oppover mot Surtningssue. Skal du overnatte enda lengre opp er det nok best å ligge under åpen himmel da det er få og små arealer som er fri for stein. Vent med å krysse Muru til den har delt seg opp til flere og mindre tilløpsbekker noe øst for vann 1686, og ta så sikte på Memurutind Aust-2. Gjør runden helt til Vest-6. Gå derfra ned til vann 1686 før du derfra peiler deg østover mot stedet der du krysset bekkene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.