Åshild Setvik Skrevet 21. oktober 2017 Skrevet 21. oktober 2017 Når temperaturen er 0 eller mindre? For å holde varmen i og utenfor teltet? Siter
+Krankman Skrevet 21. oktober 2017 Skrevet 21. oktober 2017 Tykk dunjakke og muligens tynn primaloftjakke. Og Lowe Alpine Mountain Cap. Men i den kalde årstiden fyrer jeg alltid i teltet (når jeg er våken) for å ha det lunt og trivelig. Siter
Gjest Turlyst Skrevet 21. oktober 2017 Skrevet 21. oktober 2017 Jeg har tykk dunjakke. I tillegg har jeg Ajungilak syntet varmesko og en Wenaas fiberpelsbukse. Sistnevnte tar endel plass men varm. Det holder for meg langt ned i de blå. Siter
+Hammer Skrevet 22. oktober 2017 Skrevet 22. oktober 2017 Tykk dunjakke, ullkartanker og fotposer, varm lue, tykk ull hals, tova votter, og en tykk Ullbukse eller "Anna" buksa om det skulle bli veldig kaldt. Fyrer også i teltet når man sitter der. Siter
TomWithoutVom Skrevet 22. oktober 2017 Skrevet 22. oktober 2017 14 timer siden, Åshild Setvik skrev: Når temperaturen er 0 eller mindre? For å holde varmen i og utenfor teltet? Jeg telter mest i skogsterreng om vinteren og har da gleden av å kunne fyre bål Ellers går det i Ull og tykk fiberpels ala ajungilac arbeidstype under og bomull/microfiber utenpå. Fotposer eller bivuac boots er supert! Siter
Sig Man Skrevet 22. oktober 2017 Skrevet 22. oktober 2017 Holde seg varm på beina er kanskje det viktigste, kartanker og forsvarets fotposer funker guill (og er fine til å loffe rundt i leiren med og) 1 Siter
Gjest Mareng Skrevet 23. oktober 2017 Skrevet 23. oktober 2017 Vil nevne: - Strikketøfler ("Luffer") - Helsport bivuakksko - "Anna bukse" - Arbeidshansker/fòrete montasjehansker. Siter
fiskekongen Skrevet 24. oktober 2017 Skrevet 24. oktober 2017 Når teltet er oppe på fjellet er ullkardanger i fotposer guds gave til fjellfanten. Ellers er det microfiber ytterst, tynn ull under og en tykk dunjakke som er vind og vanntett ytterst til pausene. Har også en primaloft jakke til bruk i teltet når det er skikkelig kaldt. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.