+Memento mori Skrevet 20. oktober 2017 Skrevet 20. oktober 2017 Fant et gammelt bilde fra lek i skogen, når guttungen hadde fått seg sin egen fjellduk. Camo var artig, bare han ikke sovnet. 8 Siter
+Boggabogg Skrevet 20. oktober 2017 Skrevet 20. oktober 2017 Utrolig god kamuflasje i en fjellduk. Pakket en gang guttungen inn i en slik for deretter å tråkke på ham fordi jeg ikke så hvor han hadde beina... 1 Siter
SteinarL Skrevet 21. oktober 2017 Skrevet 21. oktober 2017 Uten regntrekk på ryggsekken er det ikke lett å se noen her 3 Siter
+Miamaria Skrevet 21. oktober 2017 Skrevet 21. oktober 2017 Skal du gjemme deg, husk å også ta psykorosa hjelm og drakt i påskefarge inni duken... 5 4 Siter
Tessatroll Skrevet 23. oktober 2017 Skrevet 23. oktober 2017 Bra kammo i desse. Faktisk skummelt bra, fekk eg erfare for eit par år sidan. Eg, sambo og ei vennine var i Femundsmarka på tampen av skisesongen. Plan for dag ein var å gå frå Elgå og litt forbi Svukuriset, slå leir, og gå ein tur opp på Storsvuku. Ved Svukuriset vart det klart at sambo ikkje var i strøk. Me kom fram til at me gjekk opp til punkt for leir, for så og etterlate sambo, og gå opp me to som var friske. Når me kom til punkt for leir, ville sambo ikkje sette opp telt, men vente i fjellduk, då me lurte på å gå endå litt lenge nord før leir. Ein kjapp "topptur" seinare var me "friskingane" vel nede, og trudde at me styrte rett på der sambo var. Me fann han dog ikkje. Eg ropte og ropte, kika og kika, og vart etterkvart nokså stressa, tenk om han hadde blitt skikkeleg sjuk den timen me var borte! Banna til meg sjølv, "uansvarlege kvinnemenneske" m.m. I det eg stussar på ein stein med ein fasong eg ikkje dreg kjensel på, tek steinen til å bevege seg. Det var sambo som hadde sovna inni duken med fjellkammo (jerven), og omsider vakna av ropinga mi. For den som har vore i Femundsmarka veit ein at mykje av steinen som er der har nett dei fargane som den fjellduken har, og ein del av dei som ligg oppunder fjella over tregrensa er nokså store. Ei festeleg episode i etterkant, men eg var ikkje mykje høg i hatten medan eg leita etter det som etterkvart vart ein febersjuk og influensisk fyr. Det blei kortaste veg ut att for oss to 9 Siter
Anonsen Skrevet 23. oktober 2017 Skrevet 23. oktober 2017 On 10/21/2017 at 9:38 AM, SteinarL said: Uten regntrekk på ryggsekken er det ikke lett å se noen her Gjorde det samme i Jotunheimen en gang. Var veldig bra at jeg markerte på GPS'en hvor sekken ble plassert. Siter
+Espen Ørud Skrevet 23. oktober 2017 Skrevet 23. oktober 2017 Kompis & Æ tok oss en kjapp lur i i hver vår duk etter lunch på jakt i helgen. Heldigvis var det blitt vesentlig penere vær da vi våknet igjen etter 15-20 minutter. Bra skoene stakk ut i det minste.. 5 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.