Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

• 4 uker senere...
Annonse
Skrevet
  Martin HJ skrev (På 5.11.2017 den 7.41):

Sett alt sammen, en fornøyelse som alltid :D Dog savner norsk tale, ingenting er som når du blir naturedrunk og begynner å filosofere på norsk slik som blant annet i Femundsmarka :D Men fortsett med det du gjør, du gjør det bra.

Ekspander  

Hjertelig takk for det Martin, hyggelig å høre. Naturedrunk var et herlig begrep forresten, haha! 😁

Var litt spontant at jeg i det hele tatt lagde noen filmer fra denne reisen og at det ble på engelsk. Tenkte at det kunne være gøy å kanskje nå ut til noen flere.

• Liker 1
Skrevet
  HannKatta skrev (På 5.11.2017 den 5.04):

Hvordan finansierte du året i Lofoten?

Ekspander  

Jobbet som vikar på en skole, sfo/lærer. Ellers hadde jeg bra med oppsparte midler slik at jeg trengte  ikke å bekymre meg over det økonomiske. Også var det selvfølgelig fordelaktig å bo med 2 venner, mtp. utgifter i forhold til det å bo osv. 

Skrevet
  tshansen skrev (På 8.11.2017 den 6.24):

Syns du er overraskende positiv til all myggen der oppe, for reis til H... den kan være plagsom :-P Flott vlogg! Godt jobbet 

Ekspander  

Heheh, det ble ekstremt til tider! Men når man oppholder seg ute over lengre perioder under slike forhold så innser man at det nytter fint lite å bruke masse energi på å forbanne myggen/insektene. Må bare ta de forholdsreglene man kan. Hyggelig å høre at du likte vloggen, tusen takk for kommentar!! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.