lesira Skrevet 5. oktober 2017 Skrevet 5. oktober 2017 Sommeren 2016 sykla jeg en 5360 kilometer lang rundtur i Norge. Basert på opplevelsene på den 76 dager lange turen har jeg laga en høyst subjektiv rangering av de 25 beste strekningene å sykle. Lista har jeg lagt ut på bloggen min: https://www.sirasverden.no/blog/2017/10/5/norges-25-beste-sykkelturer Har du meninger eller synspunkter på lista? 4 Siter
Vandrefalk Skrevet 5. oktober 2017 Skrevet 5. oktober 2017 Lista di vil vel alltid bli subjektiv, men jeg synes da den spenner over mye av landet vårt og som sådan må vel de fleste kunne bli fornøyd. Det vil vel alltid være noen lokalpatrioter et eller annet sted som føler seg utelatt, men det får vel så være? Ellers må jeg innrømme at som (blasert?!) nordlending så klarer jeg ikke for mitt bare liv å se hva som er så fantastisk med Atlanterhavsveien... 1 Siter
lesira Skrevet 6. oktober 2017 Forfatter Skrevet 6. oktober 2017 Jeg syns det aller meste av landet har sine flotte steder. Men er helt enig med deg: Ingen ting som slår Nord-Norge. Kystlinja omtrent fra Brønnøysund og helt opp til Tromsø står ikke tilbake for noe som helst. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.