Rune Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Store og Midtre Austadbotntind i forstørret utgave! (Bildet over ble noe lite). _____________________ Rune. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
öringen Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Picos de europa i Spanien [Edit] ser nu att det skulle vara i NORGE nåja, kan väl dela med mig av bilden iallafall [Edit] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slemmo Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Morgen på Hardangervidda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
andersno Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Ble sittende på terrassen og beundre solnedgangen og tok noen bilder. Selv om dette er midt i bebygd område, så ga det en naturopplevelse. Jeg legger ved bilder tatt mot hhv. Gråkallen og Storheia i Trondheim Bymark i kveld, 12. august 2006 ved 22-tiden. Bildene er ikke etterbehandlet, men tatt direkte fra kameraet og bare skalert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mio Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mio Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Liten jeger med stor fangst. Bildet er tatt på ei myr ved foten av Trollheimen, nær Surnadal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Michael Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Billedet er taget ved bygdin sep. 2005. Jeg har brugt sebia funktionen på mit kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alek Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Bildene er tatt fra Austre Leirungstind 14.07.06 under en spektakulær solnedgang som var et show i lys og farger. Plutselig senket skydekket seg og Jotunheimens topper lå og badet i et hav av skyer og farger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alek Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Solnedgang sett fra Austre Leirungstind. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alek Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Solnedgang over Hellstugutindan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alek Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Mot Memurubrean. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dalegudbrand Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Breheimen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
berland Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 På vei opp på Ytre Sula mars 2006. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JohannesO Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Her er mine bidrag. De fleste bildene er justert med levels/unsharp mask, og panoramaet er sydd sammen av to bilder. Johannes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mattings Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Noen bilder jeg selv synes er fine fra diverse turer jeg har hatt i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panda Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Fant dette bildet når jeg gravde litt i arkivet i stad. Jeg har ikke tatt det selv en gang (Parbat har), men det er meg det er bilde av. Synes det er litt gøyalt og det tok et par tre forsøk å få det til. Det er ikke manipulert på noen måte. Bildet er tatt på toppen av Stetinden for et par år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rita Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Katrine og Martin har vært med på "Ti på topp" i Tromsø i år. Her har de akkurat fullført sin femte topp på en måned. Turen til Lakstind tok seks timer opp og ned, inkludert pølsepause og x antall blåbær og tyttebær... Bildene er tatt med mobilen min - vi har rota bort laderen til digitalkameraet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinca Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Fjelltur på Stord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skisaretools Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 På väg tillbaka till Rondvassbu efter en lyckad dag på Veslesmeden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinca Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Utsikt mot Vest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+PTG Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Her ett bilde av.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
one Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Hunden vår koser seg på Tyin en sommerdag i 2002. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Srx (Ron) Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Bilder tatt øversiden Nordreisa. På samme sted og nesten samme tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peder K. Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 Siste frist for innlegging av bilder i vår lille uhøytidelige fotokonkurranse her på Fjellforum er 1. oktober 2006. Mange fine bidrag så langt og det er plass til enda flere. Peder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sevenstu Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Her er mitt bidrag til fotokonkurransen. Bildene er tatt i området mellom Vaset og Nøsen i Vestre-Slidre kommune, i området mellom Seksinstøl og Olestøl i Vang kommune og Juviken stølsområde i Nord-Aurdal kommune. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg