Peder K. Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Fotokonkurranse Jeg har gleden av å invitere til en liten fotokonkurranse her på Fjellforum. Sitter du med noen fotografiske gullkorn fra en fin naturopplevelse? Nå har du mulighet til å dele dine beste fotografiske minner og samtidig høste heder og anerkjennelse. Konkurransen avgjøres på demokratisk vis av Fjellforums deltagere som stemmer på det bildet de liker best. Konkurranseregler 1. Bildet skal formidle en naturopplevelse i Norge 2. Hver deltager kan delta med maks 5 bilder 3. Fotomanipulasjon er tillatt, men skal anmerkes 4. Alle bilder skal ha unik tittel, samt med beskrivelse av når og hvor bildet er tatt 5. Frist for deltagelse i konkurransen er 1. oktober 2006 6. Evaluering og stemmegivning pågår i perioden 15. oktober til 15. november 2006 kl 18:00. Vinneren kåres umiddelbart etter at stemmegivningen er avsluttet 15. november 2006 kl 18:00. Stem her: https://www.fjellforum.no/index.php?app=forums&module=forums&controller=topic&id=6590 Overføring av bilder Dette gjøres via Fjellforums eget system for overføring av bilder. Post et nytt innlegg under denne tråden og legg ved de bildene du vil ha med i konkurransen. Maks filestørrelse pr bilde er 400KB (0,4MB). Premien Den heldige vinner får et Silva Ranger 15 TDCL peilekompass. Del godene La ikke blinkskuddene dine ligge skjult på din datamaskin. Del dem med oss. Peder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
k0ss Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Kanskje ikke verdens vakreste bilder, men de er fra fine dager jeg neppe kommer til å glemme med det første Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellgeita Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Tenkte jeg skulle være tidlig ute med mine bidrag Forøvrig et veldig fint tiltak av trådstarter! *Applaus* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fjellfinn Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Jeg har blitt hekta på en border collie og vil dele dette bildet med dere. Dette var imidlertid i fjor høst, så jeg må få sett å ta noe nytt, kanskje av en grønlender jeg også er blitt glad i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjarne Lindholdt Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Bildet er tatt fra St. Midtmaradalstind i juli 2004, og viser Dyrhaugstindane, Storen og Josten imellom. Det har vært vist på på Fjellforum tidl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LTP Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Fra 2000m-samletur i Gjendealpene 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LTP Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Finnmark 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LTP Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Nordmøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LTP Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Trollheimen, 2005. Utsikt fra Kongen, 1816m. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjell Iver Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Mine to første bidrag. Litt motiverende med denne konkurransen. Får grave litt i gigabytene og se om det dukker opp noe mere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
asghegg Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Her er mitt bidrag. Bildene er tatt i Porsanger Kommune. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odin Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Mange flotte bilder her. Legger inn to bilder jeg, bruker et lite Olympus digitalkamera 4.0 Megapixel. Arnt Helge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jh Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Mine første Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aleks Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Slenger inn tre bilder jeg; Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DagE Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Mange naturbilder, så jeg sender inn 2 bilder fra Femunden-området. Bildene er tatt den 3 og 5 juli i år. Bildene er orginal i raw-format, men er redusert til 800x600 og komprimert for å få lav nok filstørrelse. Kamera er Finepix S9500. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eplemost Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Bildet er tatt med selvutløser på Hardangervidda i juni i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stormzite Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Diverse opplevelser i Etnedal... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jhs Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Fotokonkurranse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quippini Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Rondholet 2 juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jarle Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 her er mine foreløpige bidrag: har brukt Photoshop Elements til redigering der dette er spesifisert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
4x4 Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Her har dere 5 bilder fra meg André Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ottolund Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Fikk etter hvert tatt ut fem bilder fra arkivet Diverse fotoalbum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rune Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Her er et lite utvalg fra noen av mine naturopplevelser i Norge. Fotografiene er tatt med Pentax Speilreflekskamera MV1 (analogt). Dette gjør at den digitale overføringen til pc`en svekker billedkvaliteten noe, i forhold til et digitalt kamera som gir skarpere bilder på en webside. Filvedleggene er derfor ikke helt optimale i forhold til originalen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Detlef Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 mine første to bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hellern Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Bildet er tatt fra en tur i Forolhogna nasjonalpark i sommer,da et voldsomt uvær kom overraskende over meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg