Isak Knutsen Skrevet 26. september 2017 Skrevet 26. september 2017 Navn: From camping to glamping - Botswana Adventure #3Kategori: Medlemmenes egne videoer (friluftsliv)Dato lagt til: 2017-09-26Innsendt av: Isak Knutsen Siste og mest actionfulle delen av eventyret mitt i Botswana kan du nå se ovenfor! Sjekk ut flere av mine videoer her! From camping to glamping - Botswana Adventure #3 Siter
Phoney Skrevet 27. september 2017 Skrevet 27. september 2017 Fint å se at turskildringen har økt i lengde Må ha vært en kjempeopplevelse! Skal jeg kommentere på noe så synes jeg enkelte av klippene kanskje er litt korte; særlig der du sier "Se på den utsiketen her". Du gir ikke seeren mye tid til å se det du ønsker å formidle Siter
Isak Knutsen Skrevet 27. september 2017 Forfatter Skrevet 27. september 2017 4 timer siden, Phoney skrev: Fint å se at turskildringen har økt i lengde Må ha vært en kjempeopplevelse! Skal jeg kommentere på noe så synes jeg enkelte av klippene kanskje er litt korte; særlig der du sier "Se på den utsiketen her". Du gir ikke seeren mye tid til å se det du ønsker å formidle Ja, dette ble en litt lengre video, hadde så ENORME mengder rawklipp. Ja, enig i at noen av klippene var litt korte. Jeg bør kanskje gi seeren bedre tid til å se det jeg vil formidle, som du skrev. Gøy at du ser videoene og kommenterer:) Jeg drar til Sunnmøre i morgen. Håper på noen fine toppturer, tar med kamerautstyr, så det vil komme video fra turen på kanalen om en stund:) 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.