+Tom42 Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Her om dagen søkte jeg på nettet etter en bestemt bok, og under søket kom Nasjonalbiblioteket opp. Nasjonalbiblioteket?? For moro skyld åpnet jeg likevel lenken og søkte på vedkommende bok. Og der fant jeg ikke bare boken, men den var også tilgjengelig for lesning. Så var det bare å lese i vei, og sideskiftet ble løst med et trykk på "enter". 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørja Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Hørte på radioen den ene dagen fra en eller annen politisk grønnsak at vi ikke hadde bruk for biblioteker lengre: " Det kan ikke være en offentlig oppgave å forsyne folk med bøker, det kan de kjøpe selv"..... Fri og bevare oss for at fag- og skjønnlitteratur skal være tilgjengelig for flest mulig uavhengig av inntekt... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+lars p Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 5 timer siden, Bjørja skrev: Hørte på radioen den ene dagen fra en eller annen politisk grønnsak at vi ikke hadde bruk for biblioteker lengre: " Det kan ikke være en offentlig oppgave å forsyne folk med bøker, det kan de kjøpe selv"..... Fri og bevare oss for at fag- og skjønnlitteratur skal være tilgjengelig for flest mulig uavhengig av inntekt... La meg gjette , en FRP politiker ?? Forøvrig vil jeg ikke bare rose nasjonalbiblioteket men også det lokale Biblioteket. Med de nye nettsidene og samsøk i hele fylket får man tak i alt av bøker kjapt. I Tillegg skaffer det lokale biblioteket alt av norske titler på oppfordring sålenge de finnes i handel 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+Bjarne H.S. Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Bokhylla.no Eks. 90 dager på loffen i Børgefjell 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martin HJ Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 38 minutter siden, Bjarne H.S. skrev: Bokhylla.no Eks. 90 dager på loffen i Børgefjell Det der var dagens opptur! Takk 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+tshansen Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Strålende... takk så mye for tipset Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HannKatta Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 Har Dere ikke hørt om Bokhylla.no? Gammelt nytt! Mye gratis fjell og tur bøker. Har lest mye der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HannKatta Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 På 9/21/2017 den 11.35, Bjørja skrev: at vi ikke hadde bruk for biblioteker lengre https://www.dagbladet.no/kultur/vi-gar-ikke-pa-biblioteket-for-a-lane-boker/60387209 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.