Gå til innhold
  • Bli medlem

Sykkelhenger


kjellinge

Anbefalte innlegg

Annonse

Jeg har sykkelhenger.

Ordentlig merkevare "Berkley" tror jeg den heter. Ble brukt med begge ungene i.

Den er kjempestabil på sykkeln, og dermed lett å sykle med.

Kanskje jeg burde selge den? Ungene er 9 og 10 nå, så det går dårlig å stappe dem i hengern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burley er kanonbra henger. Hvis du bare har ett barn og ingen umiddelbare planer om en til vil jeg sterkt anbefale Burley Solo. Veldig lett og smekker og god å sykle med, og plass til ett barn og endel bagasje, hvis du pakker nennsomt.

Jeg skjønner fremdeles ikke hva vi tenkte på når vi solgte Solo'en vår når poden vokste ut av den. Sykle til butikken og handle 5-6 poser med mat, dra på badetur med håndkler og teppe og liggeunderlag - piece of cake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burley var det den heter. Har den for to, i lettvektsutgave. Kosta meg et halvt billass med kroner

Et halvt sykkelvognlass mener du vel :)

Kan være penger å spare om en er medlem av Syklistenes landsforening, www.slf.no

Har selv Burley d'Lite, anbefales !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.