Kjell Iver Skrevet 7. desember 2017 Forfatter Skrevet 7. desember 2017 Linn Mari skrev (På 7.12.2017 den 7.56): Hei! Er kalendern fylt opp? Jeg har for første gang siden videregående prøvd meg på å skrive noe, så kvaliteten er så som så, men om det mangler innlegg så kanskje jeg skal mote meg opp til å dele det?? Ekspander Satte deg opp på den 10-- er også et par andre datoer.. Siter
+Miamaria Skrevet 7. desember 2017 Skrevet 7. desember 2017 Ai ai ai, nå begynner det å fylles opp ja. Skøy. Så langt er det flere innlegg i kalenderen som jeg ser at jeg ellers ikke ville lest fordi temaet ikke er helt i min gate, men når det heter julekalender så leser jeg dem likevel. Det viser seg å være artig med variasjon, og lese om helt nye ting. Gode ideer får man også, jeg digger julekalender. 1 Siter
+Hammer Skrevet 7. desember 2017 Skrevet 7. desember 2017 Linn Mari skrev (På 7.12.2017 den 7.56): Hei! Er kalendern fylt opp? Jeg har for første gang siden videregående prøvd meg på å skrive noe, så kvaliteten er så som så, men om det mangler innlegg så kanskje jeg skal mote meg opp til å dele det?? Ekspander hehe.. det er bra vi er flere 1 Siter
Gittiamo Skrevet 7. desember 2017 Skrevet 7. desember 2017 Miamaria skrev (På 7.12.2017 den 8.28): Ai ai ai, nå begynner det å fylles opp ja. Skøy. Så langt er det flere innlegg i kalenderen som jeg ser at jeg ellers ikke ville lest fordi temaet ikke er helt i min gate, men når det heter julekalender så leser jeg dem likevel. Det viser seg å være artig med variasjon, og lese om helt nye ting. Gode ideer får man også, jeg digger julekalender. Ekspander Helt enig. Så det var stas med denne kalenderen 😀 Siter
7homas Skrevet 8. desember 2017 Skrevet 8. desember 2017 Er det noe sted det er lettere å se hvert kalender innlegg I RIKTIG REKKEFØLGE enn ved å bare bruke søket på toppen av forumet? Jeg sliter litt med å se hva som er nye innlegg og hva som "bare" har nye kommentarer. En del har lagt inn lenke til julekalenderluken sin fra kalenderen - kjempefint om alle gjør det Siter
Linn Mari Skrevet 9. desember 2017 Skrevet 9. desember 2017 Hei igjen! Da har jeg prøvd å legge innlegge mitt i kladder. Er det noen som får til å sjekke om det ble riktig og som kan hjelpe meg å dele det imorgen? Siter
Kjell Iver Skrevet 9. desember 2017 Forfatter Skrevet 9. desember 2017 Kjempebra det @Linn Mari! Tror du ikke det passer best under Barn på tur? Jeg kan legge det ut for deg i morgen tidlig... Siter
Linn Mari Skrevet 9. desember 2017 Skrevet 9. desember 2017 Ja der tror jeg det passer bra 😊 Det hadde vært supert om du kan gjøre det 😊 Siter
+Memento mori Skrevet 14. desember 2017 Skrevet 14. desember 2017 Da har jeg laget to innlegg. Ser at mange syns søndager og den 24 er litt skumle. Flyttet mitt 1. Bidrag fra mandag til søndag slik at @Mareng kan få den siste ledige plassen i årets kalender. Ingen bilder går bra det har @ost bevisst, så nå er det ingen vei utenom😱 Har også tatt den 24 med et ekstra bidrag laget på venterom hos øyeleger, da jeg må kjøre min gamle far litt rundt pga stæroperasjoner og dertil etterkontroller. Siter
Populært innlegg +tshansen Skrevet 23. desember 2017 Pålogget Populært innlegg Skrevet 23. desember 2017 Nå er vi snart til veis ende i julekalenderen, å det første som slår meg er at folk burde bruke enda mere tid på å formidle turene sine i løpet av året. Fy flate så inspirerende og kjekt det er å lese om turene til folk. Takk for alle bidrag 10 Siter
Imp Skrevet 23. desember 2017 Skrevet 23. desember 2017 Helt enig med deg hansen. For min egen del strekker ikke tiden til. Skal jeg fortelle om turene mine, må jeg ha tid til å skrive om dem, og det har jeg sjelden...bruker fort noen timer på kvelden på det.... Så det er dårlig stelt på bloggen for tiden. 1 Siter
Populært innlegg Kjell Iver Skrevet 26. desember 2017 Forfatter Populært innlegg Skrevet 26. desember 2017 Vinnere er i kveld trukket med hjelp av random.org. Gavekort a 1000 til: @Heriks @steingrd @Hammer @Gittiamo @Jan Erik Hansen Hodelykten som er til test gikk til @whistler Suveren kalender i år også, men all slags gode innlegg! Takk for alle bidrag 12 6 Siter
whistler Skrevet 26. desember 2017 Skrevet 26. desember 2017 Kjell Iver skrev (På 26.12.2017 den 18.35): Vinnere er i kveld trukket med hjelp av random.org. Gavekort a 1000 til: @Heriks @steingrd @Hammer @Gittiamo @Jan Erik Hansen Hodelykten som er til test gikk til @whistler Suveren kalender i år også, men all slags gode innlegg! Takk for alle bidrag Ekspander Takker så mye! Det blir spennende 😃 1 Siter
Jan Erik Hansen Skrevet 26. desember 2017 Skrevet 26. desember 2017 Kjell Iver skrev (På 26.12.2017 den 18.35): Vinnere er i kveld trukket med hjelp av random.org. Gavekort a 1000 til: @Heriks @steingrd @Hammer @Gittiamo @Jan Erik Hansen Hodelykten som er til test gikk til @whistler Suveren kalender i år også, men all slags gode innlegg! Takk for alle bidrag Ekspander Det var en særdeles hyggelig overraskelse i romjula. Takk til alle som bidro med gode kalenderluker. Mye hyggelig lesestoff i år 2 Siter
steingrd Skrevet 26. desember 2017 Skrevet 26. desember 2017 Gøyalt å vinne! Julekalenderen var helt knall i år, bare flotte innlegg 1 Siter
Heriks Skrevet 26. desember 2017 Skrevet 26. desember 2017 Takker Mange flotte bidrag i kalenderen i år, mye fornøyelig lesing. 2 Siter
Imp Skrevet 26. desember 2017 Skrevet 26. desember 2017 Dette er vel en av de mest positive julekalenderne jeg vet om, istedenfor å kjøpe alt mulig slags ræl og bidra til mer av klodens overflod, deler vi av våre opplevelser og erfaringer. Gratulerer til alle vinnere! 3 Siter
Phoney Skrevet 27. desember 2017 Skrevet 27. desember 2017 (endret) Grattis Antar at dette er mulig ved at vi er støttemedlemer? Hvis ja så minner jeg om https://www.fjellforum.no/forums/topic/42015-støttemedlemmer-søkes/ Endret 28. desember 2017 av Kjell Iver 1 Siter
7homas Skrevet 28. desember 2017 Skrevet 28. desember 2017 Phoney skrev (På 27.12.2017 den 9.54): Grattis Antar at dette er mulig ved at vi er støttemedlemer? Hvis ja så minner jeg om Ekspander Så enig. Men tenkte jeg ikke skulle ødelegge stemninga i går Siter
Kjell Iver Skrevet 28. desember 2017 Forfatter Skrevet 28. desember 2017 Nå er vi vel noe Off-Topic i forhold til temaet, og julekalender er på en måte veldig sesongbetont! Nødvendigvis kan vi ikke ha en kalender i januar også! Men har dere ide'er om andre muligheter for slike "feel-good" og uhøytidelige konkurranser vi kan ha? Kom en mulighet for en premiering her. 3 Siter
7homas Skrevet 29. desember 2017 Skrevet 29. desember 2017 Kjell Iver skrev (På 28.12.2017 den 18.44): Nå er vi vel noe Off-Topic i forhold til temaet, og julekalender er på en måte veldig sesongbetont! Nødvendigvis kan vi ikke ha en kalender i januar også! Men har dere ide'er om andre muligheter for slike "feel-good" og uhøytidelige konkurranser vi kan ha? Kom en mulighet for en premiering her. Ekspander Leste posten om premiene om igjen, og om jeg misforsto, beklager jeg det, men off-topic er det ikke. Ingen som har noe i mot julekalenderen vil jeg tro, ei heller at det loddes ut premier, men jeg antok at evt. premier var turutstyr donert av en av produsentene/ butikkene FF samarbeider med. Fra første post:Vinner av premie blir trukket fra tilfeldige deltagere på selveste julaften klokken 17 blank. Premie(ne) kommer jeg tilbake til men håper jeg kan skaffe noe veldig skikkelig. Så, som sagt kan jeg ha misforstått og at gavekortene er levert fra partnere, i så fall kunne det vært interessant å lese hvor de uttrukne kan bruke gavekortene. Jeg vil også tro at de som har gitt gavekortet er interissert i å profilere seg ved at de nevnes ved navn. Om FF finansierer gavekortene blir helt feil, spesielt når man samtidig ønsker at brukerne hjelper til med å finansiere driften av nettstedet ved å kjøpe støttemedlemskap. Jeg synes julekalenderen var kjempehyggelig lesning. Har ikke hatt julekalender siden jeg var liten så det var gøy å lese en ny luke hver dag. Samtidig fikk jeg et tupp i ræva så jeg fikk skrevet ferdig en rapport jeg så vidt begynte på for lenge siden 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.