+ketilring Skrevet 6. september 2017 Skrevet 6. september 2017 Noen som vet hvor man kan få kjøpt Altra Lone Peak 3.0/3.5 i størrelse 43/44 her i Norge? Siter
Øyvind Hellenes Skrevet 6. september 2017 Skrevet 6. september 2017 Det lure eg også på. Oslo Sportslager er dei einaste eg har sett som har dei inne, men i begrensa utvalg av størrelsar. Edit: Tok kontakt med Fjellsport som har ein del Altra inne allereie: Sitat Vi har hatt disse tidligere ser det ut som. Disse er nå registrert som faset-ut hos oss. Ingen ny modell er i vente med det første, dessverre Merkeleg. Eg trudde Lone Peak var den klart mest populære modellen deira. Siter
+ketilring Skrevet 7. september 2017 Forfatter Skrevet 7. september 2017 5 timer siden, Snøugla skrev: XXL har dem. Nei, de har dem ikke på nettsiden sin iallefall. Har du sett dem i en butikk? Siter
Snøugla Skrevet 7. september 2017 Skrevet 7. september 2017 Jeg bestilte et par i 43 på tirsdag, men det var ksnsekje det siste i den størrelsen. Siter
+ketilring Skrevet 7. september 2017 Forfatter Skrevet 7. september 2017 Hmm, de lister den ikke på nettsiden sin engang... Siter
Julie_G Skrevet 7. september 2017 Skrevet 7. september 2017 Hva med her? https://bull-ski-kajakk.no/LOEP-FRITID/Loepesko/Terreng/Lone-Peak-3.0-M Blir det ikke US 9.5-10 ca? Siter
+ketilring Skrevet 7. september 2017 Forfatter Skrevet 7. september 2017 2 timer siden, Julie_G skrev: Hva med her? https://bull-ski-kajakk.no/LOEP-FRITID/Loepesko/Terreng/Lone-Peak-3.0-M Blir det ikke US 9.5-10 ca? Se her ja! Denne butikken var tom for disse størrelsene da jeg sjekket på mandag. Da skal jeg skynde meg å bestille før det blir tomt igjen. Mange takk for tipset! 1 Siter
Alexander Baustad Skrevet 1. november 2017 Skrevet 1. november 2017 Har Lone peak 3.5 elsker disse skoa. Husk hvis man bestiller å ta 1 hel størrelse opp. da size er helt feil på disse skoa. Man skal også ha 2/3 tommelbredde fra den tåa som er lengst til den treffer skoen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.