+Memento mori Skrevet 4. september 2017 Skrevet 4. september 2017 Har noen et tips om en liten kost for å børste ut støv/sand/bøss fra teltbunn. Har ikke noe footprint på HB Keron 3 GT, og ligger vi flere dager på samme sted, blir det en del bøss. På vinteren bruker jeg en skobørste for å få av snø på sko etc, men den er dårlig på bøss, litt for stiv. Siter
+Espen Ørud Skrevet 4. september 2017 Skrevet 4. september 2017 Er du på tur uten atombørste? Om vi en sjelden gang får behov for å få ut bøss så tar vi ut underlag og soveposer og løfter bunn fra den ene enden or rister alt ned mot utgang og vipper det ut der. Fungerer stort sett greit.... 3 Siter
Gjest Mareng Skrevet 4. september 2017 Skrevet 4. september 2017 På campingtur bruker jeg en kost som følger med de små kostebrettene. Om vinteren bruker jeg en avkappet snøbørste for bil som snøbørste, og teltbørste. Siter
Vandrefalk Skrevet 4. september 2017 Skrevet 4. september 2017 Har vært diskutert tidligere: https://www.fjellforum.no/forums/topic/19027-snøbørste/ Siter
Truant76 Skrevet 4. september 2017 Skrevet 4. september 2017 3 timer siden, Espen Ørud skrev: Er du på tur uten atombørste? Om vi en sjelden gang får behov for å få ut bøss så tar vi ut underlag og soveposer og løfter bunn fra den ene enden or rister alt ned mot utgang og vipper det ut der. Fungerer stort sett greit.... Bruker nøyaktig samme metode:D 1 Siter
+Espen Ørud Skrevet 5. september 2017 Skrevet 5. september 2017 9 hours ago, Truant76 said: Bruker nøyaktig samme metode:D Det er nok fordi du tenker en del i naturen 1 Siter
tronn Skrevet 5. september 2017 Skrevet 5. september 2017 Ku-kost er jo kjempeeffektivt: 🤡 Evt er disse små og fine: https://www.kitchenone.no/produkt/rig-tig-sweep-it-feiebrett-kost/ 1 1 Siter
Prebb Skrevet 5. september 2017 Skrevet 5. september 2017 Jeg har ikke noe å bidra med, men jeg har lært et nytt ord: bøss. bøss n1 (egentlig 'avfall av høy og halm') 1 Siter
+Memento mori Skrevet 6. september 2017 Forfatter Skrevet 6. september 2017 Bøss her er rusk og rask. Noen turord fra DNT/Skiforeningen som du bør kunne @Prebb: Klopp Kavle feks ei myr Staupete Skårfast Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.