Gå til innhold
  • Bli medlem

Rundemellen 1345 moh


Marcus

Anbefalte innlegg

Jeg er en meget ubestemmelig person hvilket følgende historie bekrefter:

Planen min den lørdagen var å dra på fottur til Lifjell. Men så lå jeg i feil fil, og svingte av gammel vane av ved Sandvika på vei mot Hønefoss. Jeg gadd ikke å snu, så da fortsatte jeg oppover Sollihøgda. Jeg hadde nå endret planen min og var nå keen på Polarskardnuten istedetfor. Men så glemte jeg å ta av i rundkjøringen nord for Hønefoss, så jeg fortsatte rett frem i retning Sperillen og da oppstod et nytt alternativ, nemlig Vikerfjell. Men jeg mista etterhvert lysten på "skogstoppene" på Vikerfjell, og ettersom jeg stadig nærmet meg Fagernes og Jotunheimen, fortsatte jeg bare kjøringen nordover. Etterhvert endte jeg opp med Rundemellen på lørdag og Mugnetind på søndag. Slik sett ble det en helg som fikk et helt annet utfall enn planen.....

Hehe, fin historie Lyngve! 8) Godt det finnes nok av fjell å rusle opp på, og at det ikke alltid er så nøye hvilken topp man skal opp på. Greit å være impulsiv innimellom. :lol:

Minner meg om en historie fra dengang jeg gikk på høgskolen på Rena:

En av lærerne der gikk for å være nokså distré. Han hadde vært på Rena og kjørte i retning Elverum. Det var småglatt, og litt sør for Rena fikk han sleng på bilen og snurret rundt noen ganger. Heldigvis gikk det bra, og det var igrunn bare å kjøre videre. Men han ble nok litt svimmel, for litt senere var han på Rena igjen... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det snakker du om.... med eaa og parbat's tur til M.Ringstind friskt i minnet :lol:

Åssen da?

Vi prøvde jo på de toppene vi opprinnelig hadde tenkt vi da...

Og ikke gikk vi oss bort heller! 8)

Men veivalget vårt var vel kanskje ikke det beste - bad research, I'd say! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.