solefall Skrevet 29. august 2017 Forfatter Skrevet 29. august 2017 På 21.8.2017 den 14.02, solefall skrev: Mail fra Helsport idag, de kan bytte bunnduken for 650 pluss mva pluss frakt, synes ikke det var så verst. Evt kan jeg kjøpe stoff og tråd der og mekke selv / smiske med svigermor ( ca 100 pr meter, trenger ca 3 meter ). Et nytt outlet-telt / annet brukt telt er sikkert bedre teknisk men jeg får la affeksjonsverdien veie tyngst. Så jeg har sendt avgårde teltet til Helsports serviceavdeling idag. Da har jeg fått telefon fra serviceavdelingen til Helsport, med dødsdommen over teltet. Jeg ba dem se litt over teltet før de evt byttet bunnduk, og det passerte ikke gjennom nåløyet etter litt testing med vann. Så da sender de det i retur og jeg får ha det som et reserve/godværstelt. Kan jo ikke gå rett over på noe helt nytt så jeg var på finn.no og fant et Børgefjell 3 camp tunneltelt brukt to ganger som får bli arvtakeren... Takk for innspill og gode råd ! 5 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.