yardbird Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Har lest et sted at Tora elv (Skjåk) er en flott elv for fluefiske. Kan noen som har gått langs elva nordvestover fra Skjåksida si noe fornuftig om disse fluefiskestrekkene - som altså skal være relativt rolige, gjerne med veksling mellom strømpartier og loner - ligger langt oppòver i elva, da det ut fra kartet kan tyde på at de nedre delene før åmøtet med Ottaelva er noe strie og kanskje også en smule vanskelig tilgjengelige? Siter
Tarjei Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Er det Torda i Tordalen du tenker på? Jeg har ikke gått opp der, hadde planer om det i fjor men da lå det for mye snø i fjellet. Elva ser fin ut på kartet, fint om noen kan dele litt info med oss! Siter
yardbird Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Skrevet 15. juni 2006 Bortsett fra at på mitt kart står det Tora uten d, så mener vi vel samme elva - den renner altså ned i Øvre Otta mellom Bismo og Grotli, kommer fra nordvest - altså området rundt Torsvatnet. Fotsatt er det nok litt tidlig der oppe, det ligger såvidt langt vest at det nok er mer snø igjen enn i fjellområdene lenger øst - men tenkte det var greit å forsøke å orientere meg litt i god tid. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.