rwdf Skrevet 9. august 2017 Skrevet 9. august 2017 Kjøpte ny Bergans Vengetind skalljakke i Dermizax for en ukes tid siden, og har siden brukt den på to toppturer med ryggsekk. (ca 10 timer totalt) Der hvor jeg har hatt hoftereima på sekken er det slitasje og et par små huller. Et av dem ser ut til å gå gjennom alle tre lagene. Er dette å regne som normal slitasje, eller bør jeg klage? Man skal vel kunne bruke skalljakke og ryggsekk, eller har jeg misforstått? Siter
Gjest Mareng Skrevet 9. august 2017 Skrevet 9. august 2017 Har ikke de noen tetthetsgaranti? Den jakken er ikke vanntett lengre ser det ut til? Siter
rwdf Skrevet 9. august 2017 Forfatter Skrevet 9. august 2017 Finner ikke noe om det på nettsidene deres, bare en del info om at de reparerer slikt mot et vederlag. Spørsmålet blir om dette regnes som vanlig slitasje eller materialfeil... Får ta en tur innom flaggskipbutikken og høre med dem. Siter
Gjest Mareng Skrevet 9. august 2017 Skrevet 9. august 2017 De burde i så fall opplyse om at de ikke anbefaler at man går med sekk med denne jakken... Siter
REJOHN Skrevet 9. august 2017 Skrevet 9. august 2017 Jeg sendte nettopp en melding til Norrøna, send en kopi av ditt innlegg til Bergans, og hør hva de sier. (jeg mener dette er en reklamasjonssak.) 1 Siter
tubbs Skrevet 9. august 2017 Skrevet 9. august 2017 (endret) Jeg klarte å få noe alà tilsvarende hull på en Chevalier Gore-Tex jakke. Syndern var beltehempa på kniven som gnagde hull pga hoftebelte på sekken Endret 9. august 2017 av tubbs Siter
rwdf Skrevet 9. august 2017 Forfatter Skrevet 9. august 2017 Kniven hadde jeg på høyre side, så i mitt tilfelle er ikke den synderen. Siter
Sovjetunionen Skrevet 9. august 2017 Skrevet 9. august 2017 43 minutter siden, rwdf skrev: Kjøpte ny Bergans Vengetind skalljakke i Dermizax for en ukes tid siden, og har siden brukt den på to toppturer med ryggsekk. (ca 10 timer totalt) Der hvor jeg har hatt hoftereima på sekken er det slitasje og et par små huller. Et av dem ser ut til å gå gjennom alle tre lagene. Er dette å regne som normal slitasje, eller bør jeg klage? Man skal vel kunne bruke skalljakke og ryggsekk, eller har jeg misforstått? Ypperlig mulighet til å sjekke Bergans sin kundesupport på temaet "skalljakker som forfaller" kontakt de og hør hva de sier. Jeg synes dette virker veldig pinglete. Siter
rwdf Skrevet 9. august 2017 Forfatter Skrevet 9. august 2017 Sendte dem en epost med bilder og ca det jeg skreiv i første innlegg, så da får vi se hva de svarer! 2 Siter
whistler Skrevet 9. august 2017 Skrevet 9. august 2017 Har fått akkurat samme hullproblem på en Norrøna Trollveggen Dri3 etter pulkselen. Helt latterlig dårlig. Reklamerte til Norrøna med bilder, men var ikke veldig imponert over svaret. Måtte sende den inn for vurdering.. Det har jeg ikke giddi enda, men får vel rote meg til det snart. Er bare redd det blir stemplet som unormal slitasje. Vurderer egentlig bare å kjøpe en lapp hos folk som reparerer tex-klær. 1 Siter
rwdf Skrevet 9. august 2017 Forfatter Skrevet 9. august 2017 (endret) 11 minutter siden, whistler skrev: Vurderer egentlig bare å kjøpe en lapp hos folk som reparerer tex-klær. Tenkte samme tanke, eventuelt bare dra på noe sømtape på innsiden. Med de prisene de oppgir for reparasjon på nettsida så tenker jeg at det ikke er verdt det. Endret 9. august 2017 av rwdf La til link. Siter
tubbs Skrevet 9. august 2017 Skrevet 9. august 2017 9 minutter siden, whistler skrev: Vurderer egentlig bare å kjøpe en lapp hos folk som reparerer tex-klær. https://bikeshop.no/triatlon/våtdrakt/tilbehør/mcnett/mcnett-gore-tex-repair-kit-reparer-ditt-gore-tex-plagg-6mc15311-p0000083789?gclid=EAIaIQobChMI2ebghKPK1QIVFp4bCh0VnAV9EAQYAiABEgI8ZvD_BwE 3 Siter
+TheSleepwalker Skrevet 9. august 2017 Skrevet 9. august 2017 Fikk lignende på Norrøna Svalbard GTX-jakka etter tusling med dagstursekk (første turen). Blei reparert gratis. Tror synderen var beltet mitt, selv om ingen andre jakker har samme hull. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.