Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når vi nå er igang med å fikse utstyr til den lange:

Noen som kan anbefale sovepose til en mann på 207? Skal være tresesongs også på fjellet. Jeg finner ingen som er så lange, vurderer å anbefale han robens eller isbjørn, hva tror dere? 

Annonse
Skrevet

Helsport Alta Long er oppgitt til personlengde 200 cm, selv er jeg 197 og har god plass i denne, men den er kanskje litt trang i fotboksen hvis han har store føtter. For meg går det greit med str. 47 i sko, men det er ikke akkurat supercomfort. Jeg vil tro at han skulle få plass i denne i lengden uten at den strammer, men anbefaler en liggetest før kjøp for sikkerhets skyld.

God og varm pose, jeg kan ligge i boxer og t-skjorte ved 5 grader på bamse type liggeunderlag.

Skrevet (endret)

Hmm... om du ikke finner hyllevare med riktig lengde eller der blir dyrt med spesialsydd pose, kan komboen quilt + dunjakke være en løsning? Quilt i lavlandet og dunjakke oppe i høyden. 😄Jakken kan i tilleg brukes i camp.

Jeg lå tilsvarende sist nyttårsaften. Tykk dunjakke + sommerposen min på litt over 800 gram. Varmt og godt og superdeilig å kunne bevege armene fritt. 😊

Hva med liggeunderlag?

the-north-face-nuptse-2-jacket-t0aufdjk3-svart.jpg

Therm-a-Rest_Dorado_HD_Sleeping_Bag_Large_rust[570x304].jpg

Endret av Terka

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.