Tittei Skrevet 2. august 2017 Skrevet 2. august 2017 Noen som har meninger om disse? Prøvde de i butikken, og satt godt på foten. Vet dere evt om noen steder jeg kan få de billigere eller om dette er ting som kommer på tilbud i ny og ne? https://www.xxl.no/bergans-trollhetta-trekking-boot-lth-hikingsko-herre/p/1106567_1_style Siter
+lars p Skrevet 3. august 2017 Skrevet 3. august 2017 Sjekk ut magasinet.no . De har ofte tilbud på endel sko. Har butikk med restesalg i Drammen Har sett både Viking og Alfa sko ned mot 1000 kr der Siter
Tessatroll Skrevet 5. august 2017 Skrevet 5. august 2017 Ha prøvd han på, verkar som ein bra støvel. Har avogtil sett han på gode tilbud, så om du ikke har hast vikle eg venta og vaka Siter
Johnny Husby Skrevet 15. august 2019 Skrevet 15. august 2019 Bergans Trollhetta trekking boot Jeg kjøpte disse skoene. Hadde virkelig lyst at disse skulle fungere for meg, utrolig bra kvalitet på materialet, og meget god gripeevne på sålene. Men nei, etter ca. 40 km og 29 dager ble disse levert tilbake. Smerte! Ren tortur på ankler og akilles. Kort beskrive opplevelsen: som om man skulle ha gått med jern-sko uten foring. Og jeg fikk en slags stampende gange etterhvert. Den siste turen varte i maks 3 km. Gikk greit i ca 1 km, men etter det begynte det å bli direkte vondt. Da presset skoene på hockey kulene mine, slik at jeg var tvunget å kortet ned den planlagte turen i skogen betraktelig. Beslutningen med en retur til Xxl var enkel etter dette. "Det er ikke alt som er av gull, som har fått Bergans merket på seg" Blir vel Crispi Skarven eller Alfa Walking king. Produsenter som vet hva de gjør Siter
+Blaser Skrevet 26. august 2019 Skrevet 26. august 2019 (endret) Jeg har jo både Crispi skarven, alfa walking king, Bergans Trollhetta +++ Slike sko bør ikke bare bestilles over nettet. De er ganske så forskjellige mtp. størrelse. Vedr. Bergans sko fikk jeg beskjed om å gå opp 2 størrelser ift. normal. Det var det som ble kjøpt også. ( Selvfølgelig med 2 sokker, inner og ytter sokk) Jeg har ingen ting å utsette på disse skoa. Dersom man kjenner at tåa visner bort, kan man slakke lissen litt for å se om det fungerer. Endret 26. august 2019 av Blaser Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.