Tessatroll Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 Hei Skal plotte desimalgrader på wp eg har for ein tur på Grønland. Har runda ned frå 6 til 5 desimalar, og funne rette format på GPSen....og der stoppar det. Korleis i pokker plottar eg minuset for vestleg halvkule? Per i dag endar eg i Russland når eg vil ende i Umivik..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lars M Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 (endret) Nu gætter jeg bare. Jeg ved ikke, om det fungerer. 0 (nul) grader og 360 grader er det samme. -10 (minus ti) = 350, -20 (minus tyve) = 340 o.s.v.. Hvis du skal lægge ind -72,7 decimalgrader, lægger du i stedet ind 360 - 72,7 = 287,3. Hvis du kan få GPS'en til at acceptere disse værdier, er jeg temmelig sikker på, at resultatet bliver rigtigt. Endret 2. august 2017 av Lars M 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessatroll Skrevet 2. august 2017 Forfatter Del Skrevet 2. august 2017 Eg fann det ut, det var enklare enn eg trudde... I staden for å angi det med minus, som ein normalt vil gjere, angir ein i staden om det gjeld vestleg eller sørleg halvkule. Som dette tilfellet då, så skriv ein koordinaten N xx.xxxxx og W xx.xxxxx. Det slo meg ikkje eingong, i starten, at det var der det låg. Tenkjer eg let posten stå, om andre skulle vere like "newbie" på vestleg halvkule og desimalgrader 😂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.