Populært innlegg TEEDJAY Skrevet 26. juli 2017 Populært innlegg Skrevet 26. juli 2017 Bilder sier mer enn tusen ord, så her kommer noen bilder for å slippe billig unna. Kort fortalt, motorsykkeltur alene inn til Insta Mosevatnet. Padletur mot en brearm av Folgefonna. Overnatting. Neste dag, nord og østover til Vinjerock Der traff jeg noen venner som også skulle på festival Og sådan en som kjørte motorsykkel. Alle bilder tatt av meg selv, stort sett med selvutløser eller fjernkontroll Turen var forrige uke, fra tirsdag til søndag. 9 1 Siter
Lompa Skrevet 27. juli 2017 Skrevet 27. juli 2017 Kult! Nå som jeg har fått meg packraft jeg også, så skal jeg jammen ta meg en kombitur med MC/padling. Jeg likte de sideveskene dine. Hvilken type er det? 1 Siter
TEEDJAY Skrevet 27. juli 2017 Forfatter Skrevet 27. juli 2017 (endret) Så bra Ja sideveskene er veldig bra @Lompa ! Produsenten heter Enduristan, og akkurat den modellen heter Monsoon 3. Jeg kjøpte de på finn.no, men Ledena.no selger enduristan. De er ekstremt gode på service. Jeg manglet noen reimer til de jeg kjøpte på finn, sendte epost til Ledena om jeg kunne kjøpe de løst, og de sendte de gratis til meg Jeg har også på vesker på crash-barene, de heter vell Enduristan base pack 6,5 og er egentlig laget for å monteres oppå monsoon veskene, eller som en tail bag. Funger forøvrig knall til crashbars også Hvis du og meg starter en MC-Packraftklubb, så tror jeg fort vi kan kalle oss en "En-promille" klubb Vi er nok litt sære, men jeg synes det tok motorsykkelturen til nye høyder! Om du er på vestlandet må du ta turen opp til det vannet, nydelig mc-vei opp, og eksotisk padling Endret 27. juli 2017 av TEEDJAY Siter
Lompa Skrevet 27. juli 2017 Skrevet 27. juli 2017 (endret) Kriteriene for medlemskap bør være ensylindret 650 og Packraft. Ikke sikkert det blir så mange medlemmer.. Endret 27. juli 2017 av Lompa 1 Siter
TEEDJAY Skrevet 16. oktober 2017 Forfatter Skrevet 16. oktober 2017 Litt flere bilder, blant annet fra Fjellfilmfestivalen 😁 MC og pacraft. Artig å gå over Besseggen, ned Jostigen, padle 1000 meter over vannet istedenfor å gå to mil rundt, for så å gå Knutshøeryggen på andre siden 😁 6 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.