Gå til innhold
  • Bli medlem

Holtefjell, trenger tips


Tittei

Anbefalte innlegg

Jeg ønsler å komme meg til fjells om noen uker. Tenkte på Holtefjell som ligger like i nærheten. Tips til turer? Tenkte ha med meg telt og være der en natt eller to. Jeg har ingen erfaring fra før som er verd å nevne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

Jeg kjenner ikke til området du nevner, men ut.no kan nok hjelpe deg godt på vei. Ellers så er det en annen fin app som heter outtt som kan komme med turtips i området ditt! 

Telttur uten erfaring, ja hvor skal man begynne! Ha med proviant, noe godt å drikke, nødvendig klær og ikke undervurder viktigheten av et varmt måltid til kvelds før du legger deg til ro i teltet! Husk myggspray 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble Myrehogget og det ble en super tur. Ikke en mygg eller knott å se, enda det knapt var vind og jeg å rett ved et  tjern. Veldig deilig. Og turen blir tatt med de to eldste så snart det er mulig. 

Jeg merket at jeg får en utfordring hva det gjelder mat. Jeg slet med å orke spise, men det endres nok når ngene blir med og jeg må. 

Appen skal trstes ut. Har ikke hørt om den siste der. 

Endret av Tittei
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.