Jonas1986 Skrevet 19. juli 2017 Skrevet 19. juli 2017 Hei! Lurer på om hvis jeg kjøper meg en inreach se fra utlandet, vil den fungere "smertefritt" her hjemme eller er det noe forskjell? Er en del penger å spare, spesielt hvis man kjøper brukt Siter
whistler Skrevet 19. juli 2017 Skrevet 19. juli 2017 Jonas1986 skrev (På 19.7.2017 den 17.02): Hei! Lurer på om hvis jeg kjøper meg en inreach se fra utlandet, vil den fungere "smertefritt" her hjemme eller er det noe forskjell? Er en del penger å spare, spesielt hvis man kjøper brukt Ekspander Helt uproblematisk etter det jeg kan skjønne. Registreringen skjer mot Delorme (Garmin) og er helt uavhengig norske forhandlere. 1 Siter
herrlarsson Skrevet 19. juli 2017 Skrevet 19. juli 2017 Ingen problemer med min InReach kjøpt i frankrike, funker like greit som om den hadde vært kjøpt i kongleriket Noreg. Bortsett fra at den var mye billigere. 1 Siter
herrlarsson Skrevet 19. juli 2017 Skrevet 19. juli 2017 Hyggelig å kunne bidra! Alt utstyr trenger ikke koste en formue, bruk heller noen ekstra kroner på noe ekstra snacks i sekken si 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.