Fjongfasong Skrevet 17. juli 2017 Skrevet 17. juli 2017 Hei, noen som har gått i området her og har noen tips eller kan kommentere ruta jeg har lagt opp her? Bare så jeg ikke er helt på gyngende grunn... Viktigste her blir fiske, samt overleve klegg og mygg https://drive.google.com/file/d/0B1_GOpNrbL6-R0kyamVFUzlzb1k/view 1 Siter
Fjongfasong Skrevet 17. juli 2017 Forfatter Skrevet 17. juli 2017 Mm... det er det eneste jeg hører når jeg sier at jeg skal gå i der.. Siter
Vandrefalk Skrevet 18. juli 2017 Skrevet 18. juli 2017 Foreløpig har vel ingen blitt hverken spist eller angrepet av bjørn i dette området. Jeg kjenner ikke til fiskemulighetene, men området er flott og du får helt sikkert en fin tur! Siter
Joker Skrevet 18. juli 2017 Skrevet 18. juli 2017 Ser ut som en god plan. Et alternativ er å kjøre til veis ende. Herfra kan du enten gå rett opp gjennom skogen mot Skaktardalen, ikke sti, men lettgått. Eller du kan følge stien som starter ved Gambekken. Det er ca 1 mil kortere, som skulle tilsvare en halv dag fisking. Dersom du skulle se bjørn så er det bare å nyte synet. Slår været til så får du en kjempetur i et nydelig turområde 1 Siter
Fjongfasong Skrevet 18. juli 2017 Forfatter Skrevet 18. juli 2017 1 time siden, Joker skrev: Ser ut som en god plan. Et alternativ er å kjøre til veis ende. Herfra kan du enten gå rett opp gjennom skogen mot Skaktardalen, ikke sti, men lettgått. Eller du kan følge stien som starter ved Gambekken. Det er ca 1 mil kortere, som skulle tilsvare en halv dag fisking. Dersom du skulle se bjørn så er det bare å nyte synet. Slår været til så får du en kjempetur i et nydelig turområde Supert, det var godt tips! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.