Marcus Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 For et par dager siden opplevde jeg noe rart da jeg skulle sykle til byen. Omtrent på halvvegen ble sykkelen svært ubehagelig å bruke. Det vil si, den fortsatte å rulle, men det gikk saktere og bakhjulet begynte å si svopp-svopp. Dessuten dunket det skikkelig ved passering av fartsdumper og fortauskanter. Jeg syklet noen kilometer videre, men det hele endte med at dekket vrengte seg av felgen og kjørte seg fast. Så jeg måtte bare sette fra meg sykkelen, og komme med bil og hente den senere. Nå er jeg interessert i å finne ut hvordan jeg kan løse dette problemet. Hvis jeg ikke klarer det, drar jeg til sportsforretningen hvor jeg kjøpte sykkelen for syv år siden, og krever heving av kjøpet! Siter
lph Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Hæ? Hvilket problem skal du løse - at du (antageligvis) har sprengt dekket ditt, at du måtte komme og hente det med bil, eller å prøve å heve et sykkelkjøp syv år etter? (Du tuller nå, sant?) Siter
Marcus Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Skrevet 9. juni 2006 Vel.. i utgangspunktet tenkte jeg å la sportsbutikken fikse hentingen av sykkelen også Siter
Tom Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Dra til reperatøren og be dem fikse det. Subsidiært kan du kjøpe en ny sykkel. Anbefaler en slik jeg kjøpte, som ventet hele 10 timer fra den rullet ut av butikken til den begynte med rare lyder og tvilsomme girtilstander. Siter
Gjest Srx (Ron) Skrevet 9. juni 2006 Skrevet 9. juni 2006 Trur du e litt ute og roter nå!. Heve kjøpet etter 7 år, glem det! Siter
Marcus Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Skrevet 11. juni 2006 Dra til reperatøren og be dem fikse det. Subsidiært kan du kjøpe en ny sykkel. Anbefaler en slik jeg kjøpte, som ventet hele 10 timer fra den rullet ut av butikken til den begynte med rare lyder og tvilsomme girtilstander. Ja, en slik sykkel har jeg lyst på. Høres ut som du har grunn til å klage til butikken da. Det blir nok ikke lenge til jeg kjøper ny sykkel uansett. Har litt lyst på en Trek 1200 treningsracer, men får se hva jeg kommer over. I mellomtiden har jeg tenkt å stappe det gamle dekket fullt med løv og mose. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.