Tom Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Oslo sentrum 25 grader, Tromsø 6. Haha, for en gjeng med bønder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svein Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Hehe.. høres ut til å være TOPP forhold for ski nordafor. Her i nordvest er det heldigvis ikke mer enn 12 grader ennå, skistøvlene står lett tilgjengelig, skiene står nøyaktig 2,27m fra bilen i garasjen og jeg skal på hvitt underlag i løpet av helgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jarle Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 skal vi se hvem som klarer å stå på ski nærmest ekvator iløpet av kommende uke svein?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marcus Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 6 grader? Nei, da er det best å sitte foran TVen i Oslo sentrum, og ta et friskt drag av eksosdunsten mens svetten renner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svein Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 skal vi se hvem som klarer å stå på ski nærmest ekvator iløpet av kommende uke svein?? Liker meg nærmere Nordpolen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
k0ss Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Var 28 grader når jeg dro fra Jobb klokka fire (Kløfta), og det dobbelte inne i bilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Var 28 grader når jeg dro fra Jobb klokka fire (Kløfta), og det dobbelte inne i bilen Det er da det er kult å ha en bil uten aircondition og sitte stuck i rushen... Men shit au, endelig er det sommer når kalenderen sier det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Srx (Ron) Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 7 + grader og regn! Nu tar dåkker igjenn for påsken! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.