virrma Skrevet 29. november 2018 Forfatter Skrevet 29. november 2018 Da har dommen fra Norrøna kommet: Sekken lar seg ikke reparere, og jeg får et voucher tilsvarende listepris da jeg kjøpte sekken til bruk i deres nettbutikk (ikke outlet). Dette betyr at jeg må på sekkejakt før sommeren og at jeg har 5500 kr å bruke på Norrøna ting som jeg akkurat nå ikke er klar over at jeg trenger. Kanskje noen julegaver? Tar ellers gjerne imot fjellforums aller beste Norrøna tips. Siter
+Hammer Skrevet 29. november 2018 Skrevet 29. november 2018 Kjøp en recon jakke til meg? 😉 *Smile ekstremt søtt* 1 Siter
Gjest Skrevet 30. november 2018 Skrevet 30. november 2018 (endret) Hagløfs har sluttet å produsere sine bærerammesekker, men kommer du over en brukt kan den varmt anbefales. Se etter modell Alaska eller Grønland. Min ble produsert i 1975 og rammen er fortsatt like fint. Hagløfs naglet rammene isf sveis og de tåler ekstremt mye. Hoftebelte og sekken har jeg måtte erstatte i fjor/i år, men de har da tålt 40 år med bruk (ca 20-30 dager / år siden jeg kjøpte sekken brukt rundt 1987). Med ny sekk og hoftebelte ser jeg for meg å kunne bruke den minst 10 år til. Sekken er ekstremt konfortabelt å bære med tung last og jeg ville ikke ha byttet for noen ny sekk jeg kjenner på markedet nå. Endret 30. november 2018 av esw Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.