fjellzki Skrevet 4. juli 2017 Skrevet 4. juli 2017 Lurer på hva en topp heter som jeg har sett ved noen tilfeller nå. 1. Stod ved Veslefjell (Skibergfjell)... så vesover..... en topp med stor mast midt på toppen..Toppen har lignende form som Gaustatoppen, men ikke like stor, den var også sør for GT 2. Jeg så samme toppen i det fjerne fra Hovlandsfjellvarden i Finnemarka 3. Skimta den i det fjerne fra Gampen i Vestmarka, ... og når jeg tenker meg om (i ettertid)... så jeg den.... ikke alt for langt unna da jeg skulle kjøre til Rjukan i fjor... og det var vel etter Kongsberg... på vei ned etter en topp eller noe... så jeg en rett fram i horisonten. "Stort" TV/Radio-tårn. På avstand kan som sagt formen på fjellet/kollen inne litt o, GT men ikke like stor og høy selvsagt, Litt dårlig bilde, det er tatt fra Veslefjell Siter
whistler Skrevet 4. juli 2017 Skrevet 4. juli 2017 Det er nok Jonsknuten på Kongsberg du ser: https://no.wikipedia.org/wiki/Jonsknuten 1 Siter
lettskremt Skrevet 10. juli 2017 Skrevet 10. juli 2017 Har du med deg smarttelefon på tur så kan du prøve appen PeakLens til å identifisere topper. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.