Gittiamo Skrevet 3. juli 2017 Del Skrevet 3. juli 2017 30 minutter siden, tubbs skrev: Er det også feil nå? 😳 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tubbs Skrevet 3. juli 2017 Del Skrevet 3. juli 2017 1 minutt siden, Gittiamo skrev: Er det også feil nå? Neida, aldri 😊 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sovjetunionen Skrevet 4. juli 2017 Del Skrevet 4. juli 2017 Har ikke lest alle her, men venninnen min som er på samme høyde har Gregory deva, Grogory har xs sekkestørrelse og det er helt knall for jenter som er litt korte. Ellers synes jeg Osprey sin 65 liter sekk er helt magisk å bære. men jeg er litt høyere.. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miamaria Skrevet 4. juli 2017 Del Skrevet 4. juli 2017 Jeg kjøpte meg en juniorsekk som skal passe til ungdommer. Men ikke så høye venninne lånte den og syntes den var aldeles utmerket. Nå ble den kjøpt på supertilbud fordi den gikk ut så den er vel ikke å få tak i - men det kan jo tyde på at det kan være en ide å se på juniorsekker om man ikke er så stor selv. (For ungdom selvfølgelig, ikke barn.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Per Fredrik Skrevet 4. juli 2017 Del Skrevet 4. juli 2017 Har du sett på Helsport Alta Lady 65 liter.Hvorfor ikke satse på norsk når norske produkter ligger i verdensklasse. Den største sekken min er på 65 liter, skall jeg få den helt full må jeg puffe opp soveposen som ligger i bunn og jeg har kun Bachelor grad i pakking, men ølbokser i sekken, aldri. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tubbs Skrevet 4. juli 2017 Del Skrevet 4. juli 2017 51 minutter siden, Per Fredrik skrev: , men ølbokser i sekken, aldri. Jeg går med hund så å gå med øl i bærepose skaper problemer i ulendt terreng. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.