Gå til innhold
  • Bli medlem

Nytt skisenter...


Svein

Anbefalte innlegg

Annonse

Yack! :)

Hvorfor må det overalt på død og liv sys puter under armer og ben på folk,

for at de i det hele tatt skal tørre eller gidde å dra seg ut en tur?

Hvorfor kan ikke slike mørkredde, døgerville og pinglete dandyer holde seg innendørs

på diskotekene og barene sine nedi byene da?!

Hvorfor må slikt drasses langt inn i fjella, for at jålene skal kunne vrikke seg skarve 300 hm

nedatt fra heistoppen, før de bytter om til sine moteskrikende afterski antrekk,

og skryter kvalmt av hvilken modig fjelldåd de har begått den dagen..?

Sukk - jeg tror jeg må spy... :roll:

Hilsen en oppgitt sjel med slitte snøsokker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal ikke inderne få ha et sted å stå på ski også da? Ideelt sett kunne man demontert et av alle i Norge og sendt det over :roll: Vi har mer enn nok, de har vel omtrent ingen.

Det blir litt kjepphøyt av oss som liker uberørt natur men bor og stemmer i et land proppfullt av tafatte alpinanlegg å kritisere et land langt unna for også å ville ha det.

Forresten noen som leste om GNH landet Bhutan i Lørdagens HelgeVG? Et land som ligger helt i toppsjiktet målt i befolkningens lykke, men samtidig et land som forbyr tinderangling :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yack! :)

Hvorfor må det overalt på død og liv sys puter under armer og ben på folk,

for at de i det hele tatt skal tørre eller gidde å dra seg ut en tur?

Hvorfor kan ikke slike mørkredde, døgerville og pinglete dandyer holde seg innendørs

på diskotekene og barene sine nedi byene da?!

Hvorfor må slikt drasses langt inn i fjella, for at jålene skal kunne vrikke seg skarve 300 hm

nedatt fra heistoppen, før de bytter om til sine moteskrikende afterski antrekk,

og skryter kvalmt av hvilken modig fjelldåd de har begått den dagen..?

Sukk - jeg tror jeg må spy... :roll:

Hilsen en oppgitt sjel med slitte snøsokker...

Fordi at noen har mere penger enn deg....'

Og forresten. Jeg blir kvalm av gammeldagse trangsynte holdninger...

Jeg tror jeg må spy snart jeg og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv besøkt Manali i September-2000, og jeg stiller meg ubetinget positiv til utbyggingen. Husk på at Himalaya er veldig stort, så dette "inngrepet" blir peanuts i den store sammenheng. Kan ikke helt skjønne at 300 hytter skal være en big issue, I Norge finnes det jo hundretusener av hytter i fjellheimen. Hvorfor skal ikke Indere få lov til renne på ski også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.