Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

... du får om du overser "kan du da då?" frå mor di, og ber carvingskia dine opp gråurdaskardet!

for dei mindre lokalkjende: gråurdaskardet utgjer nordenden av steinskvanndalen på kvamskogen, mellom bergen og hardanger. de finn både kart og utførleg beskriving av området på sidene til arnt, så det gidd eg ikkje ta for meg her...

poenget er iallfall at jamvel om den jamne hytteeigar og campingvognraring kjem til å tru at du har sett feil på kalenderen, så er det framleis skiføre mindre enn ein time frå bergen sentrum! dette faktum oppdaga eg ifjor, då eg gjekk heile vegen til fots 1. juli... men det er nok litt mindre snø i år, for snøforholda var omlag dei same i år, ein månad tidlegare!

i år var det iallfall med i planen å køyre litt på ski, og vermeldinga mandag var så bra at eg måtte berre. så det vart tur med far, fetteren til mamma, og faren til ein kompis. to gjekk til fots heile vegen. sjølv bar eg altså skia mine ca 450 høgdemeter, før eg gjekk dei siste 350 på ski... føret var til dels trått, men mest veldig bra til juni å være... så det vart vel iallfall 200 gode høgdemeter nedkjøring, inkludert ei skikkeleg bratt fonn ned mot gråurdvatnet. og dermed var dagen perfekt.

dei raude stripene rundt leggane minner meg forsåvidt og om turen framleis...

post-339-133474421222_thumb.jpg

Annonse
Skrevet

Du skriv ikkje kva målet for toppturen var, men bildet ser ut til å vera teke frå toppen av Fuglafjellet, i retning Fotasperrnuten ...?!?

Torbjørn

Skrevet

ops... glemte det ja... men det stemmer,,, er vel eneste muligheten for 350 høgdemeter frå gråurdaskardet og ;)

det som er litt artig er at frå vegen ser jo kvamskogen snøfri ut no, men all snøen berre gøymer seg bak kanten! om du køyrer litt opp i steinskvanndalen ser du fonna øverst i skardet, og derifrå gjekk eg vel omtrent 5 meter til fots!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.