Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Norrønas "Vassfaret" er overmoden for utskiftning, men jeg ser at "Fjellbukse" fra samme leverandør er gått ut.

Noen som har tips til gode 3-sesongsbukser med buksesele, til en ikke altfor høyt pris? Uten Gore-tex, vel og merke.

Er i utgangspunktet ikke lysten på å legge så mye mer enn 1000,- i det.

Annonse
Skrevet

Har de et restlager?

Fin bukse, men når jeg ser på hvor mye bra man kan få under 1000 kr (uten sele..), så prøver jeg å få tak i noe rimeligere først!

Skrevet

Jeg er også på jakt etter en ny bukse. Jeg har en gore tex bukse fra laksen, som er for varm til sommeren. Og en tynn delbar bukse fra stormberg som begynner gå opp i sømmene :D

Jeg kommer nok ikke til å kjøpe gore tex igjen, det er nesten ikke noe igjen av den etter alle timene foran bålet ;)

Skrevet
Jeg er også på jakt etter en ny bukse. Jeg har en gore tex bukse fra laksen, som er for varm til sommeren. Og en tynn delbar bukse fra stormberg som begynner gå opp i sømmene :P

Jeg kommer nok ikke til å kjøpe gore tex igjen, det er nesten ikke noe igjen av den etter alle timene foran bålet :?

Bergans Breheimen fungerer bra for meg, alle årstider.

Skrevet

Vanlig gnistsprut takles uten problemer. Får du en solid glo på deg som får lov å ligge litt, går det jo selvsagt hull. Små hull fra gnist er jo dog veldig lett å reparere med Aquasure.

Skrevet

Har du skikkelig godt og pustende regntøy er jo det vel og bra, men det kan være klamt og upraktisk å gå i. Ordentlige membranplagg gjør at man ikke trenger regntøy. For øvrig greit å spare vekt der man kan.

Skrevet

Regntøy med luftenetting i bukse og jakke, blir man ikke så klam i.

Ihvertfall ikke noe mer klam enn å gå i membran plagg.

Og regntøy holder deg tørr fra regn,

det vil ikke membran plaggene gjøre hvis det regner over lengre tid.

Jeg mener at 100% pustende plagg, er en god del bedre å gå i når det ikke regner.

Om du føler deg klam i regntøyet, pass på å lufte litt en gang i blandt!

Det er min erfaring :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.