+Memento mori Skrevet 14. juni 2017 Skrevet 14. juni 2017 (endret) Er det noen her som har testet ut disse? Funker det kan du drikke rett av titangryta. Høy pris for et par silikonbiter. Men sparer noen gram. Men også plassen som en kopp tar, da denne får plass inni kjelen. Snow peak hotlips på eBay Edit: veier ca 3 gram så du sparer ca 17 gram i forhold til brettekoppen jeg har. Endret 14. juni 2017 av Memento mori Laget til vekt Siter
Thomas E Skrevet 14. juni 2017 Skrevet 14. juni 2017 Har sett flere av disse thru-hikerne på youtube bruke dem og det funker visst fint det. Hadde slått til på dem jeg hadde de kosta en fjerdedel. Siter
Omnilite Skrevet 14. juni 2017 Skrevet 14. juni 2017 http://www.canadianoutdoorequipment.com/kelly-kettle-silicone-lip-guard.html Annen variant. Er vel noe overpriset i linken. Campsaver har 2 for ca 6$. Har vurdert det til mugga mi om jeg får fatt i til en fornuftig pris. Silicon armbånd burde fungere også. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.