hvrd Skrevet 12. juni 2017 Skrevet 12. juni 2017 Er du gira på fjellklatring? Det er vertfall eg, men manglar klatrepartnar. Har nylig tatt eit innføringskurs i fjellklatring, så er veldig fersk når det gjelder klatring på naturlige sikringer. På den andre sida har eg klatra ein god del på bolta ruter, så klatreteknikken er derimot relativt god. Er nettopp ferdig på vidaregåande skule, og skal ha eit friår. I løpet av dette året ønsker eg å klatre så mykje som mulig på naturlige sikringar. Nokre områder eg ønsker å utforske er mellom anna Sunnmørsalpane, Hurrungane og Lofoten. Om du også er gira på å klatre i fjellet er det berre å ta kontakt Siter
Thrusthamster Skrevet 2. juli 2017 Skrevet 2. juli 2017 Anbefaler også å sjekke ut klatregrupper på FB rundt der du bor. Masse muligheter der. I Oslo har man Happy Climbers, i Bergen tror jeg den heter Klatrepartner ønskes - Bergen, og i Trondheim heter den vel Trondheim Rock Climbers eller TG Møtegruppa. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.